Teenusedisaini agentuuri Rethink asutajaliige ja digiturunduse aastakonverentsi Best Internet 2021 üks esinejatest Lars-Erik Hion rääkis teenusedisainist digikanalites ning kuidas sellega edu saavutada.
- Teenusedisaini agentuuri asutajaliige Lars-Erik Hioni sõnul on teenusedisain nagu Tallinna ehitamine - ükski teenus ei saa kunagi päris valmis.
Mis aga üldse teenusedisain on? Lars-Erik Hioni sõnul on selle kirjeldamiseks olemas erinevaid definitsioone, aga enda kogemuse baasil ütles ta, et teenuse disain on eelkõige lihtsate mõistlike praktikate kogum, mis aitab lahti mõtestada ettevõtte ärilist olemust – see koondab endas erinevaid tööriistu ja metoodikaid probleemide lahendamiseks. „See on visuaalne ja lihtne loogiline viis, kuidas keerulisi probleeme tükkideks lahti võtta ja kokku panna,“ ütles ta ja lisas, et teenusedisain on tegelikult üsna lihtne ja võrdub talupojamõistusega (common sense).
Seotud lood
Digiturunduse praktikumi saates käis külas digiturunduse aastakonverentsi Best Internet 2021 üks esineja ja teenusedisaini agentuuri Rethink asutaja Lars Erik Hion, kellega tuli juttu teenuse disainist digikanalites ning kuidas see aitab tulemusi saavutada.
Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja andis põhjaliku ülevaate, milline on digiturunduse roll offline ettevõttes, millised on peamised väljakutsed ning kuhu digiturundus suundumas on.
Columbus Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Anneliis Aun rääkis, millises suunas on digiturundus liikumas ning kuidas nad on oma valdkonnas arvamusliidriks kujunenud.
Euronicsi e-kaubanduse juht Erko Selde rääkis, millised on täna digiturunduses peamised väljakutsed, miks „vaoshoitud“ sotsiaalmeedia turundusest enam ei piisa ning kas veebis on võimalik pakkuda vahetu suhtlusega võrreldes samaväärset klienditeenindust.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.