• 09.08.21, 09:25

Digiüleküllus on viinud tarbimisharjumuste muutusteni

Columbus Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Anneliis Aun rääkis, millises suunas on digiturundus liikumas ning kuidas nad on oma valdkonnas arvamusliidriks kujunenud.
Columbus Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Anneliis Aun
  • Columbus Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Anneliis Aun

Millised on teie arvates digiturunduses peamised väljakutsed?

Peamine väljakutse ärikliendi maailmas on, kuidas sellel maastikul meeletu infotulva sees välja paista ja pakkuda õigel hetkel õiges kohas infot, mis päriselt väärtust loob, mitte ei oleks üks osa suurest infomürast.
Oleme viimase pooleteise aasta jooksul tervisekriisi tuules tajunud ka väga teravalt seda, et kanalid, mis eelnevalt on töötanud edukalt, enam nii häid tulemusi ei näita. Inimeste digiüleküllus on viinud tarbimisharjumuste muutuseni, milles tuleb leida uued lahendused.

Millises suunas on digiturundus liikumas?

Siin ma tajun mitut erinevat aspekti. Formaadi mõttes on video ja interaktiivsed lahendused endiselt võidukäiku tegemas ja näitamas paremaid tulemusi kui staatilised lahendused. Teiselt poolt on näha, et digiturunduse automatiseerimist ei võeta enam kui kusagil kaugustes asuvat sõnakõlksu, vaid ettevõtted on aru saanud, et tulemuste saavutamiseks ja efektiivseks tööks on küsimus pigem millal, kui kas seda teha.
Kolmas aspekt, mis on kindlasti väärt tähelepanu ja investeeringuid, on analüütika lahendused, mis aitavad meil kvantiteedi asemel luua kvaliteeti ja panustada sisule ning kanalitesse, kus investeeringud end maksimaalselt ära tasuvad.

Kas erialase sisuloome kajastamisel arvamusliidriks kujunemine on olnud eesmärgiks omaette? Kas see on lisanud ka lisakohustusi, kuna see nõuab teatud vastutust ja selle positsiooni hoidmist?

Columbus on täisväärtuslik digitaliseerimispartner, aidates ettevõtetel oma äri arendada ja innovatsiooni ellu viia - olgu see siis turunduse automatiseerimine, e-kaubandus või suured kaubanduse ja tööstuse lahendused. Kuna digitaliseerimise valdkond on pidevas kiires arengus ja sellega sammu pidamine ei ole ettevõtete põhitegevus, siis oleme võtnud enda ülesandeks toetada ettevõtteid ning aidata neil teadlikumalt selles maailmas orienteeruda.
Selle eesmärgi elluviimiseks oleme toonud inimesed, kes töötavad igapäevaselt ettevõtetega, näevad nende väljakutseid ja samas on kursis ka digimaailma võimalustega, turule lähemale. Peamine eesmärk on olnud siiski turu harimine, teadlikkuse tõstmine ning klientidele kvaliteetse infoga lähedal olemine, mis on viinud selleni, et paljudest meie meeskonna liikmetest on kasvanud arvamusliidrid enda valdkonnas, kelle arvamust küsitakse ja usaldatakse.
Selle taga on aastatepikkune väga järjepidev töö, millega kindlasti kaasneb vastutus ning panus, mida meie meeskonna liikmed annavad oma tavatöö kõrvalt.

Kas ja kuidas arvamusliidri rolli oma turundustegevustes ära kasutate?

Me töötame inbound metoodika alusel, mis tähendab, et meie turundustegevused on üles ehitatud vastavalt kliendi elutsüklile. Kõik algab teadlikkuse tõstmisest turul ning selles faasis mängivad inimesed, kes on turule lähedal ja võtavad meedias sõna, väga suurt rolli.
Tule digiturunduse aastakonverentsile Best Internet 2021, kus teiste seas räägib Anneliis Aun sellest, kuidas digiturunduse abil arvamusliidriks saada.
Osta soodushinnaga pilet Best Internet 2021 konverentsile juba täna SIIT.
Kohtumiseni sügisel Tartus!

Seotud lood

Uudised
  • 30.07.21, 13:35
5 ettekannet konverentsil Best Internet 2021, mida ei tasu maha magada
Digiturunduse aastasündmus Best Internet 2021 toob 30. septembril ja 1. oktoobril Tartu Aparaaditehasesse kokku digiturunduse valdkonna asjatundjad nii Eestist kui välismaalt. Toome välja viis ettekannet, millest soovitame kindlasti osa saada.
Uudised
  • 03.08.21, 16:07
Euronicsi e-kaubanduse juht: võidab see, kes suudab andmeid hästi ära kasutada ning kiiresti reageerida
Euronicsi e-kaubanduse juht Erko Selde rääkis, millised on täna digiturunduses peamised väljakutsed, miks „vaoshoitud“ sotsiaalmeedia turundusest enam ei piisa ning kas veebis on võimalik pakkuda vahetu suhtlusega võrreldes samaväärset klienditeenindust.
Uudised
  • 28.07.21, 15:08
Kogukonnaturundus: kellele ja milleks?
Kogukonnaturundus on brändikasvustrateegia, mille eesmärgiks on klientide kokkuviimine kaubamärgiga ja seda kaasahaaraval viisil, seades kliendid esikohale. Kuidas kogukonnaturundust teha ja milleks see hea on?
Uudised
  • 11.05.21, 15:10
Digiturunduse aastakonverents Best Internet tuleb teisiti kui tavaliselt
Pane endale juba aegsasti kirja kuupäevad 30. september - 1. oktoober, kuna siis toimub Tartus Aparaaditehases digiturunduse aastakonverents Best Internet 2021, mis sel aastal väljub tavapärase konverentsi formaadist. Pane vaim valmis ja püsi lainel!
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele