• 30.08.21, 09:08

Klausi Community Manager: digitaalsed kogukonnad loovad turunduses uusi nišše

Idufirma Klaus Community Manager Triin Ilves rääkis, miks on kogukonna turundus aina hoogu juurde saamas, kuidas partnerluspõhine turundus aitab tõsta alustava idufirma usaldusväärsust ja toob näiteid edukast community marketing’ist Eesti ettevõtetes.
Klausi Community Manager Triin Ilves: "Lähtume turunduses palju thought leadership 'i põhimõttest ja panustame oma blogipostituste, ürituste ja kogukonna arendamisega sellesse nišši, kus ise tegutseme."
  • Klausi Community Manager Triin Ilves: "Lähtume turunduses palju thought leadership 'i põhimõttest ja panustame oma blogipostituste, ürituste ja kogukonna arendamisega sellesse nišši, kus ise tegutseme." Foto: Sergei Nevski
Millised on teie arvates digiturunduse peamised väljakutsed?

Seotud lood

Uudised
  • 28.07.21, 15:08
Kogukonnaturundus: kellele ja milleks?
Kogukonnaturundus on brändikasvustrateegia, mille eesmärgiks on klientide kokkuviimine kaubamärgiga ja seda kaasahaaraval viisil, seades kliendid esikohale. Kuidas kogukonnaturundust teha ja milleks see hea on?
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele