• 25.08.21, 09:33

Uuring: veebis ostlejate osakaal on viimase kuuga kasvanud

Kui kevadisest e-kaubanduse tipust alates on e-ostjate osakaal iga kuuga järk-järgult kahanenud, siis värskest Kantar Emori e-kaubanduse trendiuuringust on näha väikest tõusu.
Uuring: veebis ostlejate osakaal on viimase kuuga kasvanud
Kõrgeim oli e-ostjate osakaal aprillikuu uuringus, mil viimase kuu jooksul oli internetist kaupu ostnud 65 protsenti Eesti elanikest. Juulis oli see 49 protsenti. Augustis on e-ostjate osakaal aga kasvanud 52 protsendi peale.

Seotud lood

Uudised
  • 11.08.21, 10:21
Uuring: e-poodides ostlejate osakaal on langenud aasta alguse tasemele
Viimastel kuudel valitsenud langustrend internetist ostmisel on jätkunud, olles tagasi aasta alguse tasemel, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.
Uudised
  • 05.08.21, 13:43
Uuring: mida eestlased veebist ostavad?
Pandeemia ja teatud valdkondade sulgemised on muutnud e-ostlemise trende, selgitas Eesti E-kaubanduse Liidu juht. Näiteks kontserdi-, kino- ja teatripiletid on langenud 60 protsendilt 48 protsendile. Toit, mis tegi 2020. aastal suure hüppe, on sel aastal kasvanud veel 9% ning võrreldes 2019. aastaga lausa kolm korda.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele