• 02.09.21, 13:54

Nädala kampaania: „Septembris ei joo“ astub sel aastal sammu edasi

Ka sel aastal toimub traditsiooniks saanud aktsioon „Septembris ei joo“, millele sel aastal oodatakse veel aktiivsemat osavõttu. Tänavuse kampaania loovlahenduse keskseks ideeks oli luua läbi reklaami paroodiate terve maailm, tutvustades erinevaid hüvesid, mida alkoholist pausi pidamisega saab. Oma kommentaari annavad Tervise Arengu Instituudi terviseturunduse keskuse projektijuht ja Age Creative’i loovjuht.
Nädala kampaania: „Septembris ei joo“ astub sel aastal sammu edasi
„Septembris ei joo“ toimub Tervise Arengu Instituudi kampaaniana viiendat aastat, seda rahastab Euroopa Sotsiaalfond. Kampaania loovlahendustena kasutati esimesel aastal Kristel Aaslaidi ja Karl-Erik Taukari eeskuju ja üleskutset, järgnevatel aastatel on kampaanianägudeks olnud näitlejad ning osavõtjaid on kutsutud „ei-jooksma“, alkoholist puhkama ja alkovabale reisile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele