• 06.09.21, 14:22

Nädala kampaania: Prisma kooli alguse kampaania lööb laineid nii siin- kui sealpool Soome lahte

Prisma turundus- ja kommunikatsioonijuht Liina Pärlin avas kampaania „Kõik vajalik igaks elujuhtumiks“ tagamaid ning omapoolse kommentaari andis ka kampaania loovlahenduse autor Taneli Mattelmäki, Soome agentuuri TBWA/Helsinki partner ja asepresident.
Prisma kooli alguse kampaania välimeedia reklaam
  • Prisma kooli alguse kampaania välimeedia reklaam
Liina Pärlini sõnul oli kampaania idee aluseks on see, et augustikuu on aeg, mil hakatakse mõtlema sügise peale – tuleb tagasi minna argipäeva. „Suvi on olnud koolivaheaja ja puhkuste aeg, kuid koos sügisega tuleb muudatuste aeg: puhkustelt tagasi tööle, koolivaheajalt järgmisesse klassi või esimest korda kooli või uude (üli)kooli minek. Samuti koos sügisega hakatakse pärast puhkust hobidega tegelema, nii mõnigi kolib n-ö uude koju (nt ühiselamusse või suvekodust linnakoju jne),“ tutvustas Pärlin kampaania taustalugu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele