• 07.09.21, 13:31

Veebis kauplemine muutus tänu uuele tööriistale veelgi lihtsamaks

PHH Grupp, mille alla kuulub ka veebikaubamaja Kaup24, töötas välja tööriista, mis võimaldab müüjatel kaupu platvormile lisada varasemast kiiremini ja mugavamalt.
Veebis kauplemine muutus tänu uuele tööriistale veelgi lihtsamaks
  • Foto: Andras Kralla
„Aeganõudvamaid ja inimressursimahukamaid protsesse kauplejatele on seni olnud kauba lisamine e-kauplemisplatvormidele. Uus plugin-tööriist aitab protsessi optimeerida ja pakub ressursikokkuhoidu eelkõige kauplejatele, kellel on lai tootevalik,“ ütles PHH Grupi Eesti esindaja ja ühtlasi Kaup24 kommunikatsioonijuht Maris Kivi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele