• 20.09.21, 11:00

Aasta Digitegu 2021 tööde esitamise tähtaega on pikendatud 21. septembrini

Aeg on välja selgitada Eesti parimad digiteod ja digimaastiku tase. Kui Sa ei ole veel oma parimaid digitegusid Aasta Digitegu 2021 konkursile esitanud, siis nüüd on viimane võimalus seda teha - tööde esitamise tähtaeg on 21. september. Aasta Digitegu 2021 finaal toimub 30. septembril digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2021.
Aasta Digitegu 2021 tööde esitamise tähtaega on pikendatud 21. septembrini
Töid on oodatud esitama nii agentuurid kui nende kliendid ning ettevõtted, kes teevad ise digiturundust.
NB! Konkursi uus pikendatud tähtaeg on esmaspäev, 21. september 2021 kell 18.00.

Kuhu ja kuidas töid saata?

Ankeet koos loovnäidetega ei tohi suuruselt ületada 10 MB. Videoklipid on oodatud YouTube’i või Vimeo linkidena. Pildifailid mitte suurematena kui arvutiekraan. Samuti võivad konkursil osalejad laadida oma töid üles isiklikesse serveritesse, kasutada failijagamisprogramme ja saata oma konkursitööle viiv link eelmainitud e-posti aadressile. Tööd esitades palun lisa kindlasti rekvisiidid arve esitamiseks. Töö esitamise hinnale lisandub käibemaks.
Töö esitamiseks laadi alla ANKEET. Saada ankeet .pdf või .doc formaadis hiljemalt 21.09.2021 e-posti aadressile [email protected].
Vaata kogu infot konkursi kohta SIIT.

Seotud lood

Uudised
  • 30.08.21, 11:30
Käimas on "Aasta Digitegu 2021" konkurss
Tööde esitamine konkursile on väga lihtne ja soodne. Töid on oodatud esitama nii agentuurid kui nende kliendid ning ettevõtted, kes teevad ise digiturundust. Tööde esitamise tähtaeg on 21. september 2021.
Uudised
  • 13.09.21, 15:49
Tutvu Aasta Digitegu 2021 žüriiga
Aasta Digitegu 2021 konkurss on täies hoos. Töid saab esitada 20. septembrini ning võidutööd tulevad esitlemisele 30. septembril Tartus toimuval digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2021. Vaata, kes kuuluvad sel aastal Aasta Digitegu žürii koosseisu.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele