Ettevõtted tunnevad end ürituste korraldamisel sel aastal juba pisut kindlamalt. Tööandjad tahaksid väga oma töötajaid kokku tuua ja neile veidi rõõmu valmistada. On ju teada, et sotsiaalselt ja emotsionaalselt seotud meeskond naudib tööd rohkem ning on tulemuslikum. Selle sideme loomine on kaugtöötamise korral tõeliselt keeruline. Seepärast pöörataksegi sel aastal jõulupidudele eriti suurt tähelepanu. Millised võiksid välja näha selle aasta pühadeüritused?
On tegelikult vähetõenäoline, et üldse esineb mingeid selgeid trende. Kuigi kohapeal toimuvad üritused tulevad hooga tagasi, jääb ikka ruumi ka virtuaalsetele pidudele. Meile ei pruugi Zoomi-stiilis kogunemised ju eriti meeldida, aga virtuaalsed platvormid on viimase aasta jooksul tohutult edasi arenenud ning järjest loovamaks ja kaasavamaks muutunud. Nende eelis on ka see, et on võimalik kokku tuua laiem publik. Soovitatav on valida sellised paketid, mis sisaldavad interaktiivset tegevust.
Seotud lood
Praegusel ajal kangastub jõulupidu koroonakoldena, mis võib tekitada suurt mainekahju. Lihtsam on üritust ära jätta, kuid see võib alla tirida kogu meeskonna motivatsiooni, sisemise energia ning tekitab veelgi pingeid, räägib Olavi Andla (Blue Drum Events, Blue Apples Games) ja annab ülevaate ohututest ürituse formaatidest, mida turul pakutakse.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.