Prisma Peremarketi personaliosakonna arendusjuhi Piret Lankotsi sõnul soovisid nad uue värbamiskampaaniaga eristuda ja mitte teha tavapärast „meil on tore“ stiilis reklaami. Selleks kaasasid nad agentuuride Utopia, Mediacomi ja META Advisory meeskonnad.
Piret Lankots rääkis, et värbamise imagokampaania idee tekkis vajadusest tutvustada Prismat kui tööandjat ning leida töötajaid oma olemasolevatesse ja uutesse kauplustesse. „Avasime sel aastal kaks uut kauplust ning laieneme lähiajal veelgi, seega on oluline tõsta teadlikkust Prismast kui tööandjast,“ sõnas ta ja lisas, et otsustasid juba kevadel uuendada oma värbamiskommunikatsiooni, seehulgas töökuulutusi ja värbamislehte. „Lisaks jõudsime selleni, et massimeedia abil tuleks tõmmata suuremat tähelepanu Prismas pakutavatele hüvedele ning selleks kaasasime agentuuride Utopia, Mediacomi ja META Advisory meeskonnad.“
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.