E-kaubanduse ekspert: kliendi tundmine ja mõistmine aitab tagada e-müügi edu
Konkurents e-kaubanduses kasvab ja nii on oma toodete nähtavuse ja müügiedu saavutamine aina keerulisem. Lihtsaid, ent olulisi näpunäiteid e-poes müügi kasvatamiseks jagab Kaup24 Marketplace’i võtmekliendihaldur Tiina Veskla.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.