• 10.12.21, 17:26

SYNLABi turundaja: inimesed on väsinud hirmutavatest sõnumitest

SYNLABi Põhja- ja Ida-regiooni turunduskoordinaator Gerly Kedelauk rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, et tervishoiu turunduses on populaarsust kogunud sisuturundus, kuna inimesed huvituvad rohkem detailidest. Tema sõnul on aga inimesed väsinud hirmutavatest sõnumitest ning paremini töötab positiivne kommunikatsioon.
SYNLABi Põhja- ja Ida-regiooni turunduskoordinaator Gerly Kedelauk
  • SYNLABi Põhja- ja Ida-regiooni turunduskoordinaator Gerly Kedelauk
Kedelauk rääkis pikemalt veel inimeste tervisekäitumise trendidest, meeste tervisest ja sellest, kuidas COVID on inimeste suhtumist oma tervisesse muutnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele