• 10.12.21, 17:26

SYNLABi turundaja: inimesed on väsinud hirmutavatest sõnumitest

SYNLABi Põhja- ja Ida-regiooni turunduskoordinaator Gerly Kedelauk rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, et tervishoiu turunduses on populaarsust kogunud sisuturundus, kuna inimesed huvituvad rohkem detailidest. Tema sõnul on aga inimesed väsinud hirmutavatest sõnumitest ning paremini töötab positiivne kommunikatsioon.
SYNLABi Põhja- ja Ida-regiooni turunduskoordinaator Gerly Kedelauk
  • SYNLABi Põhja- ja Ida-regiooni turunduskoordinaator Gerly Kedelauk
Kedelauk rääkis pikemalt veel inimeste tervisekäitumise trendidest, meeste tervisest ja sellest, kuidas COVID on inimeste suhtumist oma tervisesse muutnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele