Advokaadibüroo LEXTAL, mille kontorid asuvad Tallinnas, Riias ja Vilniuses, turundusjuht Kertu Irves toob välja kolm peamist võtmetegurit B2B turunduses, mida silmas pidada.
- Advokaadibüroo LEXTAL turundusjuhi Kertu Irvese arvates on B2B turunduse oluliseimateks märksõnadeks muu hulgas järjekindlus ja kvaliteetne sisu.
Irvese sõnul on esimene võtmetegur B2B turunduses õigetes kanalites turundamine. „Aega ja eelarvet on mõttekas kulutada nendesse kanalitesse, kus tead kindlalt, et kõnetad otse õiget sihtrühma,“ selgitas ta.
Teiseks võtmeteguriks toob ta välja, et B2B klient tahab oma tegevusalal olla veendunud, et teenusepakkuja, kellega ta koostööd teeb, on professionaalne ja usaldusväärne. „Tehtud töö turundamine on selleks parim kinnitus,“ sõnas ta.
Kolmandaks oluliseks võtmeteguriks on Irvese sõnul järjepidevus ning kvaliteetne sisu. „Kogu sisu ei saa olla ainult müügile baseeruv,“ rõhutas ta ja lisas, et kvaliteetne ja kliendile lisandväärtust pakkuv sisu on kindlasti üks oluline võtmekoht.
Kertu Irves esineb ka
28. jaanuaril Arhitektuurikeskuses toimuval praktilisel
„B2B turunduse seminaril: kuidas siduda kommunikatsiooni ja müüki“, kus ta räägib innovatsioonist advokaadibüroo ja advokaatide turundamisel.
Hakkas huvitama?
Registreeru end seminarile soodushinnaga* juba täna SIIN ja vaata kogu
infot ja programmi SIIT.*Soodushind kehtib veel vaid kuni 22.12.2021 (k.a).
Seotud lood
PR- ja valitsussuhete agentuur META Advisory äriarendusjuht Ann Hiiemaa toob B2B turunduse võtmetegurite lahtiseletamiseks põneva paralleeli lugude jutustamise, narratiivi ja tegelaste konstrueerimisega, tuues muu hulgas välja, et inimesed ei osta alati parima ettevõtte tooteid või teenuseid, vaid ostavad tooteid ja teenuseid, mida nad mõistavad.
BCS Itera turundus- ja kommunikatsioonijuht Marek Maido annab põhjaliku ülevaate, millised on B2B turunduses peamised võtmetegurid, mida võiks täna ja tulevikus silmas pidada, rõhutades muu hulgas, et B2B turundus ei ole plakatid ega reklaam, vaid olulise info jagamine ning sisuka dialoogi pidamine kliendiga.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.