Mari-Liis Rüütsalu jätkab Ekspress Grupi juhatuse esimehena
Baltimaade suurima meediakontserni, ASi Ekspress Grupp nõukogu otsustas pikendada senise juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu volitusi veel nelja aasta võrra kuni 2025. aasta lõpuni.
Ekspress Grupi nõukogu esimehe Priit Rohumaa sõnul on alates 2017. aastast Ekspress Gruppi juhtinud Mari-Liis Rüütsalu on tõestanud end võimeka juhina, kelle eestvedamisel on meediakontsern teinud läbi märkimisväärse arengu.
Baltimaade suurim meediakontsern AS Ekspress Grupp ostab Eesti meediaettevõtte OÜ Geenius Meedia, mis annab välja Geeniuse kaubamärgi alla koondunud veebiportaale ja erinevaid podcaste ning trükimeediaväljaandeid.
Baltimaade suurima meediakontserni, AS-i Ekspress Grupp käive kasvas tänavu kolmandas kvartalis eelmise aastaga võrreldes 22%, digitaalsete tellimuste arv 75% ja 9 kuu puhaskasum kuus korda, selgub ettevõtte III kvartali vahearuandest.
Baltimaade suurima meediakontserni ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 75% (III kvartalis 11%, 2021. aasta 9 kuuga 50%) ja ulatus septembri lõpus 121 874-ni.
Kasvanud digitellimuste maht ning taastunud reklaamiturg aitasid Ekspress Grupil teenida II kvartalis aasta võrdluses oluliselt rohkem kasumit ning käivet, selgub ettevõtte kvartaliaruandest.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.