Ekspress Grupi digitellimuste hulk kasvas aastaga 62 protsenti
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 62% (IV kvartalis 8%) ja ulatus detsembri lõpus 134 947-ni.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu Foto: Rauno Volmar
• Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Ekspress Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga 51% (IV kvartalis 3%), ulatudes 74 873-ni.
Baltimaade suurima meediakontserni, ASi Ekspress Grupp nõukogu otsustas pikendada senise juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu volitusi veel nelja aasta võrra kuni 2025. aasta lõpuni.
Baltimaade suurim meediakontsern AS Ekspress Grupp ostab Eesti meediaettevõtte OÜ Geenius Meedia, mis annab välja Geeniuse kaubamärgi alla koondunud veebiportaale ja erinevaid podcaste ning trükimeediaväljaandeid.
Baltimaade suurima meediakontserni, AS-i Ekspress Grupp käive kasvas tänavu kolmandas kvartalis eelmise aastaga võrreldes 22%, digitaalsete tellimuste arv 75% ja 9 kuu puhaskasum kuus korda, selgub ettevõtte III kvartali vahearuandest.
Baltimaade suurima meediakontserni ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 75% (III kvartalis 11%, 2021. aasta 9 kuuga 50%) ja ulatus septembri lõpus 121 874-ni.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.