Iga-aastane suurim ja oodatuim turundussündmus Password toimub tänavu 23.-24. märtsil Kultuurikatlas. Traditsiooniliselt kuulutatakse konverentsil välja ka Aasta Turundustegu. Sel aastal palusime esmakordselt silmapaistvaimate turundustegude väljaselgitamisel ka tudengite abi.
- Prisma värbamiskampaaniat pidasid tudengid üheks Aasta Turundusteo tiitlit väärivaks kandidaadiks.
Tudengite hinnangul tegid eelmisel aastal parimat turundust Nõo Lihatööstus, Elisa Eesti, WRC Rally Estonia tiim, Bolt, Viru Keskus, Telia, Others (endine Münt), Tele2, Maks ja Moorits, Pakendikeskus, Boost Yourself, Ellen Richard ja La Muu ning reklaamiagentuuridest tõsteti esile Optimist.
Aasta Turundusteo tiitli vääriliseks peavad tudengid Nõo Lihatööstuse rebrandingut, Prisma värbamiskampaaniat, Tele2 jõulukampaaniat, Telia telereklaame ja kiusamisvastast kampaaniat, „Teeme ära“ aktsiooni, Visit Estonia x Genka kampaaniat ja ülekaalukalt Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaaniat „14 pole okei“. Lisaks märgiti ära ka Alexela uued keskkonnasäästlikud kohvitopsid ning Taffeli välireklaamid.
Kõikide vastanute vahel loosisime välja 10 õnnelikku, kes saavad pääsme tänavusele konverentsile
Password. Võtame võitjatega ühendust.
Kristel Milk
Katriin Vaher
Birgit Maranik
Aksel Kams
Liis Rossner
Kertu Järvevee
Mati Sild
Kadri Karnau
Linda Saarmets
Sigrit Keerd
Aitäh kõigile vastajatele ja kohtumiseni
Passwordil!
Seotud lood
Tänavune suurim ja oodatuim turundussündmus Password toimub 23.-24. märtsil Kultuurikatlas. Seekordne konverents kannab pealkirja „The Next Big Thing“, keskenduses tulevikutrendidele. Vaata, kes on end juba konverentsile kirja pannud.
Tänavune suurim ja oodatuim turundussündmus Password toimub 23.-24. märtsil Kultuurikatlas. Seekordne konverents kannab pealkirja „The Next Big Thing“, keskenduses tulevikutrendidele. Nüüd on paigas ka paralleelsaali programm, kus leiavad aset praktilised töötoad.
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja teises osas jagavad oma lemmikuid reklaamiagentuuri Age Creative strateegiajuht ja partner Tõnu Kõva ning Leiburi turundus- ja müügidirektor Anne Tääkre.
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja esimeses osas jagab oma lemmikut reklaamiagentuuri Salama partner ja loovjuht Madis Ots ning Mediacomi meeskonna poolt välja valitud parimaid palasid vahendab Olga Peresild.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.