Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja kolmandas osas jagavad oma lemmikuid eelmisel aastal Aasta Turundusteo tiitli pälvinud Atria Eesti (Maks ja Moorits) turundusjuht Mirjam Endla ja Elisa Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Karin Kanepi.
- Atria Eesti AS-i turundusjuht ja mulluse Aasta Turundusteo tiitli võitja Mirjam Endla.
Mirjam Endla, kes on ka tänavuse Aasta Turundusteo žürii esinaine, rääkis, et talle jäi möödunud aastast enim silma Päästeameti, Transpordiameti ja PPA ühiskampaania “Sul on Selgroogu!”. „Eriti tõmbasid tähelepanu selle sotsiaalmeedia power-speech kõned Genkaga,“ ütles ta ja lisas, et kampaania oli hästi läbi mõeldud ja tabas valupunkti - meil igaühel lasub kohustus alkoholiga liialdanud sõpra riskikäitumisest eemal hoida. Endla arvates olid Genka sõnumid mõjusad ja elust enesest.
Seotud lood
Aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password on peagi ukse ees - konverents toimub 23.-24. märtsil Kultuurikatlas. Seekordne konverents alapealkirjaga "The Next Big Thing" võtab luubi alla tulevikutrendid erinevates valdkondades, milleks võiksid turundajad valmis olla. Passwordi soodsaim hind kehtib veel ainult tänaseni s.o 14. jaanuarini (k.a).
Vaata lisaks, kes võitsid pääsme Passwordile
Iga-aastane suurim ja oodatuim turundussündmus Password toimub tänavu 23.-24. märtsil Kultuurikatlas. Traditsiooniliselt kuulutatakse konverentsil välja ka Aasta Turundustegu. Sel aastal palusime esmakordselt silmapaistvaimate turundustegude väljaselgitamisel ka tudengite abi.
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja teises osas jagavad oma lemmikuid reklaamiagentuuri Age Creative strateegiajuht ja partner Tõnu Kõva ning Leiburi turundus- ja müügidirektor Anne Tääkre.
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja esimeses osas jagab oma lemmikut reklaamiagentuuri Salama partner ja loovjuht Madis Ots ning Mediacomi meeskonna poolt välja valitud parimaid palasid vahendab Olga Peresild.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.