Elisa Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juhi Karin Kanepi sõnul on Elisal alati käsil mitu kampaaniat ja turunduslikku aktsiooni ning seda mitmes ärivaldkonnas korraga, mille käigus on õnnestunud hoida brändi siiski võimalikult ühtsena. Eelmisel aastal tõid nad turule ka uue TV-teenuse Elisa Elamus ning ajaga aitavad kaasas käia ka mitmed uued äpid, mis toovad traditsiooniliste teenuste turundustegevustesse start-up’iliku lähenemist.
„Võtsime uudise Aasta Turundustiimi nominatsiooni kohta vastu väga suure heameele ja tänutundega,“ rõõmustas Karin Kanepi ja lisas, et nad on iga päev keskendunud Elisa turundus- ja kommunikatsioonitegevuste plaanimisele, elluviimisele ja analüüsimisele ega olegi väga mõelnud sellele, mis pilguga teised turundusprofid meie tööd vaatavad. „Seda suurem on heameel, et oleme oma tegevustega silma jäänud!“
Elisa turundus on Kanepi sõnul aasta läbi väga aktiivne. „Meil on pidevalt käsil mitu kampaaniat või muud turunduslikku aktsiooni ning seda mitmes ärivaldkonnas – meelelahutus ja telekommunikatsioon, aga ka IT-teenused,“ rääkis ta ja lisas, et kõigele lisaks hoiavad fookust ka Elisa tööandja brändil. „Kuigi valdkondi on palju, üritame hoida Elisa brändi võimalikult ühtsena, et erinevate tegevuste vahel tekiks hea sünergia,“ sõnas Kanepi, rõhutades, et nende põhiline fookus on meelelahutusel ning sellest on kantud ka Elisa peamised turundus- ja suhtekorraldustegevused.
„Elisal on unikaalne filmilik reklaamikeel ning eelmisel aastal uuendasime nii telekommunikatsiooni reklaame kui ka tõime turule uue TV-teenuse Elisa Elamus,“ loetles Kanepi eelmise aasta olulisemaid saavutusi, ning lisas, et kuivõrd Elisa toodab ka kodumaiseid seriaale, kasutavad nad reklaamide, sotsiaalmeedia tegevuste, sisuturunduse ja ka toetusprojektide (PÖFF, Eesti Filmi- ja Teleauhinnad) sünergiat, et neid inimestele tutvustada.
„Üritame turundus- ja kommunikatsioonitegevustes käia ajaga kaasas ning pidevalt otsida ja katsetada uusi lähenemisi,“ sõnas ta ja lisas, et hea võimaluse selleks loovad meile Elisa äpid ja teised uued teenused, näiteks Elisa Raamat ning konverentsi- ja meelelahutusplatvorm Elisa Stage. „Nende kaudu tekivad start-up’ilikud lähenemised ka traditsiooniliste teenuste turundustegevustesse,“ ütles Kanepi ja lisas, et nad õpivad pidevalt oma õnnestumistest ja eksimustest ning see muudab nad iga päevaga edukamaks.
Aasta Turundustiim 2021 selgub
23. märtsil turunduskonverentsil
Password. Kui sa ei ole end veel konverentsile kirja pannud, siis seda saab teha veel
11. märtsini soodushinnaga
SIIN. Vaata kogu infot ja programmi
SIIT.Seotud lood
Aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password toimub juba ülejärgmisel nädalal s.o 23.-24. märtsil Kultuurikatlas. Seekordne konverents alapealkirjaga "The Next Big Thing" võtab luubi alla tulevikutrendid erinevates valdkondades, milleks võiksid turundajad valmis olla. Passwordi viimane soodushind kehtib veel ainult 11. märtsini (k.a).
Pakendikeskuse turundusjuhi Ketlyn Toomsalu hinnangul on nad peamiselt silma jäänud päevakajaliste sotsiaalmeediapostituste ja naerutavate reklaamklippidega, mis on mõnusalt marineeritud sõnamängude ning huumoriga.
Kaubamaja turundusdirektori Enel Kolki sõnul on nende tiimi ühtedeks suurimateks tugevustest avatud meel, paindlikkus, julgus mõelda kastist väljas ja ühise vastutuse tundmine Kaubamaja hea käekäigu ja kasvu eest.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.