Tele2 Eesti turundusdirektor Ines Estrini sõnul töötavad nende tiimis julged, kirglikud ja hoolivad inimesed, mässates üheskoos halbade praktikate vastu ja tehes seejuures julgeid otsuseid, mille hulka kuulub näiteks aasta ühe olulisema kampaania ehk jõulukampaania ärajätmine.
Ines Estrini sõnul on Tele2le alates esimesest värbamisvestlusest oluline, et tiimiga liituvate inimeste ja ettevõtte väärtused toimiks ühes rütmis. „Meie turundustiimis toimetavad inimesed, kes on julged, kirglikud, hoolivad ning usaldavad üksteist ja koostööpartnereid ning on ausad enda ja teiste vastu,“ sõnas ta ja lisas, et selle tulemuseks on turunduskampaaniad, kust paistab kaugele põhjusega mässaja vibe.
„Me mässame halbade praktikate vastu (telekomi) sektoris ja see nõuab uutmoodi tegutsemist ja julgeid otsuseid - näiteks jätsime ära ühe aasta olulisema kampaania ehk jõulukampaania,“ rääkis Estrin ja lisas, et ükski kampaania ei lähe välja enne kui sellele pole tehtud põhjalikku sisekommunikatsiooni, sest meie oma inimesed peavad mõistma miks ja mida me teeme ja mille vastu me mässame.
„Meie väikese, aga võimsa turundustiimi teod ulatuvad ettevõtte kultuuri kujundamise kõrval seespool ka kaugele ettevõttest välja - millel on oma osa näiteks suurepärasesel tööandja brändingul,“ ütles ta ja lisas, et esimest korda tõid nad Eestis turule praktikavahetuse koostöö Swedbankiga. „Meie tegevusi saab mõõta ja need on kooskõlas ettevõtte strateegiaga,“ rõhutas Estrin ja lisas, et pole saladuseks, et Tele2 soovib pakkuda parimat klienditeenindust ja selle tõestuseks on neil parim NPS telekomide sektoris.
Aasta Turundustiim 2021 selgub
23. märtsil turunduskonverentsil
Password. Kui sa ei ole end veel konverentsile kirja pannud, siis seda saab teha
SIIN. Vaata kogu
infot ja programmi SIIT. Seotud lood
Nõo Lihatööstuse ja müügi- ja turundusdirektor Simmo Kruustüki ja müügi- ja turundusspetsialist Arthur Taaveti sõnul on nad silma paistnud eduka rebrändinguga ja väga tugeva ja kvaliteetse tootearendusega, lisades, et turundamisel on suureks abiks ka pereettevõtte väärtused.
Elisa Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juhi Karin Kanepi sõnul on Elisal alati käsil mitu kampaaniat ja turunduslikku aktsiooni ning seda mitmes ärivaldkonnas korraga, mille käigus on õnnestunud hoida brändi siiski võimalikult ühtsena. Eelmisel aastal tõid nad turule ka uue TV-teenuse Elisa Elamus ning ajaga aitavad kaasas käia ka mitmed uued äpid, mis toovad traditsiooniliste teenuste turundustegevustesse start-up’iliku lähenemist.
Pakendikeskuse turundusjuhi Ketlyn Toomsalu hinnangul on nad peamiselt silma jäänud päevakajaliste sotsiaalmeediapostituste ja naerutavate reklaamklippidega, mis on mõnusalt marineeritud sõnamängude ning huumoriga.
Kaubamaja turundusdirektori Enel Kolki sõnul on nende tiimi ühtedeks suurimateks tugevustest avatud meel, paindlikkus, julgus mõelda kastist väljas ja ühise vastutuse tundmine Kaubamaja hea käekäigu ja kasvu eest.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.