WRC Rally Estonia turundusjuht Camilla Themase sõnul on üks nende suurimaid tugevusi olnud pealtvaatajate, sõitjate ja tiimide jaoks eriliste ning emotsionaalsete hetkede loomine, mida pakuvad nende uuenduslikud ja vahel võib-olla ka veidi ootamatud lahendused ning produktsioon.
- WRC Rally Estonia korraldusmeeskond
Camilla Themas rääkis, et Rally Estonia’l täitub tänavu juba 12. korraldusaasta ning aastast aastasse on ka nende tiim jõudsalt kasvanud. „Üks suur eesmärk ja unistus, tuua autoralli maailmameistrivõistluste (WRC) etapp Eestisse, täitus juba aastal 2020 – tänavu oleme korraldamas järjekorras kolmandat WRC etappi Eestis, mis leiab aset 14.-17. juulil Tartus ning Lõuna-Eesti ja Jõgevamaa teedel,“ sõnas Themas ja lisas, et on enda missiooniks seadnud olla maailma kõige innovaatilisem ning erilisem WRC etapp ning teha asju paremini ja esimesena.
„Seeläbi püüame igal aastal tuua nii kohapealsete kui ka TV-live'i pealtvaatajate ning sõitjate ja tiimide jaoks erilisi ning emotsionaalseid hetki, mida pakuvad meie uuenduslikud ja vahel võib-olla ka veidi ootamatud lahendused ning produktsioon,“ selgitas ta ja lisas, et hea näide on siinkohal näiteks eelmisel aastal läbiviidud suusatamise aktsioon, mil tulikuumal südasuvel võis ralli kiiruskatse ääres näha päris lund ja päris suusatajaid eesotsas Jaak Maega, kes andsid endast kõik, et pidada sammu kõrvalsõitvate ralliautodega. Teise näitena toob ta välja Eesti rahvuskangelase Kalevipoeg, kellest loodi spetsiaalne 3D animatsioon ning tema kujutis integreeriti koostöös rahvusvahelise telepildi tootjatega liitreaalsusena otseülekandesse, kus Kalevipoeg autodele kaasa elas ja kive veeretas. „Sellist tehnilist lahendust, kus laiendatud reaalsuse objekt oleks lisatud miljonite inimeste jaoks spordivõistluste otseülekandesse, ei ole väidetavalt Euroopas varem kasutatud,“ sõnas Themas.
„Kindlasti on ka tänavu tulemas palju elevusttekitavaid ning uudseid lahendusi ja ühtlasi läheme samaaegselt osaliselt tagasi ka Rally Estonia varasemate traditsioonide juurde – ühe näitena võib tuua stardi- ja finišipoodiumi, mille toome tagasi Tartu kesklinna, Raekoja platsile,“ tutvustas Themas plaane, toonitades seejuures, et Rally Estonia süda ehk võistluskeskus ja service park jäävad endiselt oma väga olulisse asupaika Eesti Rahva Muuseumis ja selle territooriumil.
„Meie turundustiim on väga mitmekülgne ning sinna kuuluvad pikaajalise kogemusega turundus- ja kommunikatsioonispetsialistid mitmetest erinevatest valdkondadest, kuid kindlasti on tiimi edus ja ka selle nominatsiooni saamisel hindamatu panus meie tugevatel koostööpartneritel ja toetajatel, ilma kelleta ei oleks võimalik erinevaid tegevusi sellise mastaabiga ellu viia,“ rääkis Themas ja lisas, et nende jaoks on Aasta Turundustiimi nominatsioon väga olulise tähtsusega ning on tänulikud, et nende tegevusi märgatakse ja tunnustatakse.
Aasta Turundustiim 2021 selgub 23. märtsil turunduskonverentsil
Password. Kui sa ei ole end veel konverentsile kirja pannud, siis seda saab teha
SIIN. Vaata kogu
infot ja programmi SIIT.
Seotud lood
Swedbanki turundus- ja müügiosakonna juht Arno Pae toob välja, millega nad endi sõnul eelmisel aastal kõige enam silma paistnud ja nominatsiooni välja teeninud on.
SYNLABi avaliku testimise kommunikatsioonijuhi Gerly Kedelauki ja SYNLAB Eesti turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhi Katrin Aroni sõnul ei tee nende ettevõttes turundust ainult turundustiim, vaid ka kõik teised – klienditeenindajad, proovivõtjad, arstid, autojuhid ja laboritöötajad. Lisaks rääkisid nad oma eelmise aasta suurimatest töövõitudest ning hüppelisest brändi tuntuse kasvust.
Tele2 Eesti turundusdirektor Ines Estrini sõnul töötavad nende tiimis julged, kirglikud ja hoolivad inimesed, mässates üheskoos halbade praktikate vastu ja tehes seejuures julgeid otsuseid, mille hulka kuulub näiteks aasta ühe olulisema kampaania ehk jõulukampaania ärajätmine.
Nõo Lihatööstuse ja müügi- ja turundusdirektor Simmo Kruustüki ja müügi- ja turundusspetsialist Arthur Taaveti sõnul on nad silma paistnud eduka rebrändinguga ja väga tugeva ja kvaliteetse tootearendusega, lisades, et turundamisel on suureks abiks ka pereettevõtte väärtused.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.