23. ja 24. märtsil toimus Kultuurikatlas aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password, mis tänavu leidis aset juba 22. korda.
Selle aasta konverentsil, mille alapealkirjaks on "The Next Big Thing", oli fookuses turundus, äri ja tarbijad aastal 2030 ehk kõne alla tulid trendid ja muutused turundajatele olulistes valdkondades ning kuidas need mõjutavad tootearendust, tarbijakäitumist ja turundust.
Traditsiooniliselt kuulutati konverentsi esimesel päeval välja ka parimad turundustiimid ja -teod.
Vaata konverentsi teise päeva pilte siit:
Fotode autor: Raul Mee
Suur tänu konverentsi toetajatele: TV3 Group, TalTech, Adform Flow, Elisa, Olympic Casino, Olybet, Credit Info, Rail Baltica, Go Travel, LeverUP, Piletilevi, EAS, Maks & Moorits, Fazer, Tere, Logo Trade, Koos, Liviko.
Suur tänu koostööpartneritele: Tehnikateenused, Tervise Catering, Saku Õlletehas, Coffee Cup.
Järgmine
Password toimub
29.-30. märtsil 2023 Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kirja ja
soeta soodushinnaga pilet konverentsile juba aegsasti SIIT.
Kohtumiseni järgmisel Passwordil!
Seotud lood
23. ja 24. märtsil toimus Kultuurikatlas aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password, mis tänavu leidis aset juba 22. korda.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.