19. aprillil toimub Tallinnas Lutheri Masinasaalis Growth Marketingi meistrikass, kus saad teada, kuidas sinu ettevõte saab idufirmade maailmas tuntud lähenemist ehk kasvuturundust ära kasutada. Seminari soodushind kehtib veel vaid 13. aprillini (k.a).
Meistriklassis annab Soome kasvuturunduse ekspert David Blinov konkreetseid soovitusi ja näitab praktiliste näidete varal, kuidas kasvuturunduse eksperimente läbi viies kasvatada oma ettevõtte käivet juba täna.
Seminar on mõeldud B2B ja B2C ettevõtete turundusjuhtidele, kes soovivad enda ettevõttes kasvuturunduse printsiipe rakendada, ja agentuuridele, kes oma kliente kasvuturunduse vallas nõustavad.
Vaata
kogu infot seminari kohta SIIT ja soeta
soodushinnaga pilet hinnaga
169 eurot (km-ga 202,80 eurot) juba täna
SIIT.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimastel aastatel on paljud ettevõtted saanud aru, et vanamoodi enam müüa ja turundada ei saa. Siinkohal tuleb appi growth marketing ehk kasvuturundus. Tule 19. aprillil Growth Marketingi meistrikassi ja saa teada, kuidas ka sinu ettevõte saaks seda idufirmade maailmas tuntud lähenemist ära kasutada.
Loe intervjuud Soome kasvuturunduse eksperdi David Blinoviga, kes esineb 19. mail toimuval kasuvuturunduse meistriklassis.
David Blinov on tõusev täht Soome turundusmaailmas. Tema firma F Company keskendub eelkõige B2B kasvuturundusele. David esineb 19. aprillil Tallinnas toimuval kasvuturunduse seminaril "Growth Marketing meistriklass".
Anname ülevaate, mis on asi on kasvuturundus (growth marketing) ning kuidas olla edukas kasvuturundaja. Täpsema sissevaate kasvuturundusse annab 19. aprillil Soome turundusmaailma tõusev täht David Blinov, kes viib Tallinnas läbi Growth Marketingi meistriklassi.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.