Viimastel aastatel on paljud ettevõtted saanud aru, et vanamoodi enam müüa ja turundada ei saa. Siinkohal tuleb appi growth marketing ehk kasvuturundus. Tule 19. aprillil Growth Marketingi meistrikassi ja saa teada, kuidas ka sinu ettevõte saaks seda idufirmade maailmas tuntud lähenemist ära kasutada.
Soome kasvuturunduse ekspert David Blinov annab konkreetseid soovitusi ja näitab praktiliste näidete varal, kuidas kasvuturunduse eksperimente läbi viies kasvatada oma ettevõtte käivet juba täna.
Seminar on mõeldud B2B ja B2C ettevõtete turundusjuhtidele, kes soovivad enda ettevõttes kasvuturunduse printsiipe rakendada, ja agentuuridele, kes oma kliente kasvuturunduse vallas nõustavad.
Davidi ettekandest saad kaasa:
- selgituse, milles poolest erineb growth marketing traditsioonilisest turundusest ja millistel ettevõtetel sellest kõige enam kasu oleks
- ülevaate, milliseid ootusi saab kasvuturundusele panna
- kuidas läbi viia turunduseksperimente ja nende abil uusi tooteid ja teenuseid testida
- mis on “dark funnel” ja miks ei tasu “viimast klikki” üle tähtsustada. Atributsiooniprobleemid
- kuidas müük ja turundus omavahel paremini koostööd tegema panna
- kasuvuturunduse 7-astmeline metoodika
- lihtsad sammud, kuidas käivitada growth marketing'i strateegia oma ettevõttes juba täna
- praktilisi näiteid Soomest ja teistest Põhjamaadest
Seminar on inglise keeles.
Vaata veel infot seminari kohta SIIT ja soeta soodushinnaga pilet seminarile SIIT. Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.