Eesti e-residentsust Brasiilias tutvustav kampaania valiti maineka PRWeek Global Awards 2022 avaliku sektori kategooria finalistide hulka. Tegemist on ühe kõrgeima kommunikatsioonivaldkonna tunnustusega maailmas.

- E-residentsust globaalselt tutvustamas: Katrin Vaga, Eneli Mikko, Taiz Coe, Ülane Vilumets
Möödunud aasta oli Eesti e-residentsuse programmi jaoks murranguline: tegevust laiendati neljale uuele sihtturule Brasiilias, Tais, Singapuris ja Lõuna-Aafrikas. Uute sihtriikide suurimates keskustes avati ID-kaartide väljastuspunktid ja sellega kaasnesid kohalikud reklaami- ja turunduskampaaniad. Neist edukaimaks võib pidada Eesti sõnumiagentuuri Akkadian, Brasiilia partneri Sherlock Communications ja e-residentsuse koostöös loodud kampaaniat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-residentsuse rahvusvaheliste avalike suhete juht Katrin Vaga jagas e-residentsuse kui Eesti visiitkaardi võimalusi, mis aitavad Eestit veelgi rohkem maailmakaardile viia ja tugevdada riigi kuvandit innovaatiliste lahenduste sünnimaana.
E-Eesti esitluskeskuse tellitud Eesti digiriigi maineuuringust selgus, et küsitlusele vastanutest ligi pooled ning rahvusvahelistest digivaldkonna ekspertidest enam kui kaks kolmandikku peavad Eestit digitaalselt maailma arenenuimaks riigiks.