Kantar Emor uuris mais 2022 kuuendat aastat järjest, millised on Eesti inimeste jaoks kõige meeldivamad brändid toidu- ja joogikategoorias. Meie maiustuste lipulaev Kalev püsib toidubrändide valdkonnas eestimaalaste jaoks kindlalt edetabeli tipus.
Eestimaalaste lemmiktoidubrändide esikohta hoiab endiselt Kalev.
Ka järgnevate brändide puhul suuri üllatusi ei ole ‒ esiviisikus püsivad sarnaselt aastatagusele nii lihasektori liidrid Maks&Moorits ja Rakvere kui ka traditsiooniline sulatatud juustu bränd Merevaik. Paariaastase pausi järel jõudis sel aastal taas esiviisikusse piimabränd Alma.
Kantar Emor viis sel kevadel 11. korda läbi Eesti elanike lemmikbrändide uuringu. Loe edasi, kes tänavu Kalevi asemel esikohale tõusis ja millised brändid veel esikümnesse mahtusid.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.