• 17.06.22, 11:29

Reklaamiagentuuri juht paljastab, miks ja kuidas sündis Jüri Ratase tujurikkuja

Lõppeval nädalal pakkus sotsiaalmeedias kõvasti kõneainet Olerexi reklaam „Söögid autosse“, mis riputati muu hulgas bännerina Keskerakonna Tallinna kontori ette, viidates Jüri Ratase joogiskandaalile. Agentuuri Not Perfect Tallinn juht Rivo Räim rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates antud kampaaniast ja muustki lähemalt.
Olerexi reklaam "Söögid autosse" Keskerakonna kontori ees.
  • Olerexi reklaam "Söögid autosse" Keskerakonna kontori ees. Foto: Liis Treimann
Räim avas intervjuus, kuidas Olerexi reklaami ideeni jõuti ja millist tagasisidet on seni agentuur saanud. Samuti rääkis ta, millised hirmud ettevõtjatel selliste üle võlli reklaamidega tekivad ja miks Jüri Ratase reklaam inimeste taluvuse piiridesse jäi. Samuti arutles Räim, milliseks võib kujuneda järgmine valimiskampaania periood reklaaminduses.

Seotud lood

Uudised
  • 26.01.22, 14:07
Nädala kampaania: Olerexi „purgikampaania“ paneb toidu ja kütuse teenima
Selle aasta alguses kutsus Olerex ellu uut lojaalsusprogrammi tutvustava kampaania, mille keskseks „tegelaseks“ on kõige tavalisem purk. Olerexi tegevjuht Piret Miller ja agentuuri Not Perfect Tallinn juht Rivo Räim tutvustasid kampaania sünniloo tagamaid, rääkides muu hulgas, kuidas nad loovlahenduses justnimelt purgini jõudsid ning seda kampaania tiiserfaasis kavalalt ära kasutasid.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele