Agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov rääkis Äripäeva raadio „Eetris on turundusuudised“ saates, et reklaamivaldkond on üks kõrgeima kordajaga majandusharu, moodustab Euroopa tööhõivest 2,6 protsenti, stimuleerib ettevõtlust ja konkurentsi ning aitab kaasa meediapaljususe ja vaba ajakirjanduse tagamisele.
- Agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov.
Volkov on öelnud, et reklaam on üks suurima kordajaga majandusvaldkond ja strateegiline tööstusharu, kuid seda reguleeriv seadus on igatpidi ära väntsutatud ning ajast ja arust. „Selle väite esimene pool, et reklaam on suurima kordajaga majandusvaldkond, ei põhine ainult minu n-ö sisetundel, vaid audiitorfirma Deloitte’i pikaajalise uuringu tulemustel, mis viidi läbi Maailma reklaamiandjate föderatsiooni palvel,“ sõnas Volkov ja lisas, et Deloitte kogus selleks andmeid 17 aasta vältel ehk aastast 1997 kuni 2014 ning uuringus analüüsiti süvitsi 28 riiki, lisaks kaasati veel rida väikemaid riike, sh Eesti ja teised Balti riigid.
Seotud lood
Seekordses "Eetris on turundusuudised" saates on fookuses reklaamiseadus ning selle mõju turundusele.
Reklaam on üks suurima kordajaga majandusvaldkond ning strateegiline tööstusharu, kuid seda reguleeriv seadus on igatpidi ära väntsutatud ning ajast ja arust, kirjutab agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov.
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) on loonud koostöös Turundajate Liiduga (TULI) uue juhendi, mille eesmärk on anda lihtsustatud ülevaade nõuetest finantsteenuse reklaamile.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.