• 09.08.22, 15:40

Tasuliste digitellijate kasv on jäänud seisma

Eesti Meediaettevõtete Liidu liikmete tasuliste digitellimuste arv jäi tänavu teises kvartalis seisma, kvartali viimasel kuul ehk juunis see isegi pisut langes.
Tasuliste digitellijate kasv on jäänud seisma
2022. aasta esimese kvartali tasulised digitellimused kirjastuste kaupa on:

Seotud lood

Uudised
  • 12.07.22, 09:08
Ekspress Grupi digitellimused kasvasid aastaga 34%
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 34% (II kvartalis 4%, I poolaastas 12%) ja ulatus juuni lõpus 151 322-ni.
Uudised
  • 12.04.22, 09:59
Ekspress Grupi digitellimused kasvasid aastaga jõudsalt
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 50 protsenti (I kvartalis 8 protsenti) ja ulatus märtsi lõpus 145 805-ni.
Uudised
  • 12.01.22, 12:01
Ekspress Grupi digitellimuste hulk kasvas aastaga 62 protsenti
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 62% (IV kvartalis 8%) ja ulatus detsembri lõpus 134 947-ni.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele