Ekspress Grupi digitellimused kasvasid aastaga jõudsalt
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 50 protsenti (I kvartalis 8 protsenti) ja ulatus märtsi lõpus 145 805-ni.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu Foto: Rauno Volmar
• Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Ekspress Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga 33% (I kvartalis 5%), ulatudes 78 799-ni.
Baltimaade juhtiv meediakontsern Ekspress Grupp seadis eesmärgiks suurendada järgmise viie aastaga Balti riikides digitaalsete tellimuste arvu enam kui 2,5 korda ning kasvatada samal ajal digitaalsete tulude osakaal kontserni müügitulus 85 protsendini.
Baltimaade juhtiv meediakontsern Ekspress Grupp kasvatas eelmisel aastal digitaalsete tulude suurenemise toel käibe 53,5 miljoni euroni ja ning teenis 4,1 miljonit eurot kasumit, selgub grupi 2021. aasta 12 kuu vahearuandest. Juhatus teeb ettepaneku jaotada dividendideks 5 eurosenti aktsia kohta.
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 62% (IV kvartalis 8%) ja ulatus detsembri lõpus 134 947-ni.
Baltimaade suurima meediakontserni, ASi Ekspress Grupp nõukogu otsustas pikendada senise juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu volitusi veel nelja aasta võrra kuni 2025. aasta lõpuni.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.