• 07.09.22, 12:55

Best Internet 2022 viimane soodushind lõpeb 12. septembril

Kauaoodatud digiturunduse aastakonverents Best Internet 2022 toimub juba 20. ja 21. septembril Tallinnas Eesti Filmimuuseumis. Viimane võimalus soodushinnaga registreeruda on 12. septembril.
Best Internet 2022 viimane soodushind lõpeb 12. septembril
Tänavune Best Internet on pandud kokku põhimõttel, et osalejad saaksid nii loovideid ja inspiratsiooni kui ka praktilisi näpunäiteid olulisemate turundustööriistade kasutamiseks.
Traditsiooniliselt kuulutatakse konverentsil välja ka Aasta Digitegu võitjad ning Grand Prix selgub konverentsi lõppedes järelpeol Hilton Park Hotel Olympic Casinos.
Vaata konverentsi kogu infot ja programmi SIIT.
Best Internet 2022 konverentsi soodushind kuni 12. septembrini on 499 eurot (km-ga 598,80 eurot). Konverentsi täishind on 599 eurot (km-ga 718,80 eurot). Registreeru konverentsile juba täna SIIN.
Kohtumiseni Best Internetil!

Seotud lood

Uudised
  • 17.08.22, 14:39
Aasta Digitegu 2022 konkurss on saanud avapaugu
Tähtaeg 12. september 2022
Traditsiooniliselt korraldame ka sel aastal Aasta Digitegu konkurssi, mille võitjad ja Grand Prix kuulutatakse välja iga-aastasel digiturunduse konverentsil Best Internet, mis sel aastal toimub 20. ja 21. septembril Tallinnas Eesti Filmimuuseumis. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 12. september 2022.
Uudised
  • 31.08.22, 14:45
Tutvu Aasta Digitegu 2022 žüriiga
Aasta Digitegu 2022 konkurss on täies hoos. Töid saab esitada veel vaid 12. septembrini ning võidutööd tulevad esitlemisele 20.-21. septembril Tallinnas Filmimuuseumis toimuval digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2022. Vaata, kes kuuluvad sel aastal Aasta Digitegu žürii koosseisu.
Uudised
  • 05.09.22, 16:59
Miks osaleda Best Internetil: programmijuhi soovitused
Tänavune Best Internet on pandud kokku põhimõttel, et osalejad saaksid nii loovideid ja inspiratsiooni kui ka praktilisi näpunäiteid olulisemate turundustööriistade kasutamiseks. Konverentsi programmijuht Hando Sinisalu on kokku pannud parimad palad, mida ei tasu konverentsil maha magada.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele