Tänavune Best Internet on pandud kokku põhimõttel, et osalejad saaksid nii loovideid ja inspiratsiooni kui ka praktilisi näpunäiteid olulisemate turundustööriistade kasutamiseks. Konverentsi programmijuht Hando Sinisalu on kokku pannud parimad palad, mida ei tasu konverentsil maha magada.
- Hando Sinisalu eelmisel aasta Best Internetil Aasta Digitegu võitjatele auhindu üle andmas.
Alustan turundustööriistade osast - see osa on üles ehitatud mini-töötubadena, kus esitlusele järgneb võimalus esitada küsimusi ja saada lahendus just konkreetselt sind vaevavale probleemile.
Google Analytics 4 töötuba viib läbi Iliern Low Google Euroopa peakorterist Iirimaalt. Kuna tegu on enamike turundajate poolt kasutatava tööriistaga, on see töötuba suunatud edasijõudnute tasemele.
Salesforce'i töötoas oleme palunud panna põhirõhu näidetele, kuidas ettevõtted saavad seda tarkvara enda turunduses kasutada ja mis kasu see toob. Salesforce’i partneri LeverUp Baltikumi juht Märt Jõesaar suunab selle töötoa pigem neile, kes täna veel Salesforce'i ei kasuta, aga sooviksid ehk tulevikus seda teha.
Ka Hubspoti töötuba on suunatud neile, kes tunnevad asja vastu huvi ja kaaluvad Hubspoti kasutuselevõttu. Selle töötoa viib läbi Kristine Hansen Norrast.
Canva Premium töötuba on suunatud edasijõudnutele ja selle läbiviijaks on üks maailma 15st Canva ametlikust koolitajast Hadas Avidor Goldin Iisraelist.
Maailma kõige populaarsema e-maili turunduse tarkvara Mailchimpi töötuba on suunatud samuti edasijõudnutele ja selle läbiviijaks on Põhjamaade ainus ametlik Mailchimpi koolituspartner Eeva Honkala.
Suures saalis pakuvad ideid ja inspiratsiooni agentuuride loovjuhid ja konsultandid nii Eestist kui ka Soomest, Taanist, Rootsist, Horvaatiast, Leedust ja Türgist.
Eraldi äramärkimist vääriks USAs tegutseva Eesti SEO guru Karl Kanguri ettekanne, samuti Meta Rootsi loovjuhi Jenni Arvenäsi ja Leedu agentuuri Not Perfect Vilnius asutaja Paulius Senuta ettekanne, kelle eestvedamisel loodud kampaania „Call Russia“ on läbi aegade kõige rohkem maailma meediatähelepanu saanud töö Baltikumis.
Best Internetil tasub osaleda nii neil turundusjuhtidel, kes tegelevad strateegia ja suure pildiga kui ka neil turundusspetsialistidel, kelle ülesandeks on konkreetsete kampaaniate elluviimine.
Digiturunduse aastakonverents
Best Internet 2022 toimub
20.-21. septembril Tallinnas Filmimuuseumis.
Esinejate seas on mõningad muudatused. Tutvu
programmi ja esinejatega SIIN ning soeta
soodushinnaga pilet SIIT. Soodushind kehtib veel vaid 12. septembrini (k.a).
Seotud lood
Aasta Digitegu 2022 konkurss on täies hoos. Töid saab esitada veel vaid 12. septembrini ning võidutööd tulevad esitlemisele 20.-21. septembril Tallinnas Filmimuuseumis toimuval digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2022. Vaata, kes kuuluvad sel aastal Aasta Digitegu žürii koosseisu.
Tähtaeg 12. september 2022
Traditsiooniliselt korraldame ka sel aastal Aasta Digitegu konkurssi, mille võitjad ja Grand Prix kuulutatakse välja iga-aastasel digiturunduse konverentsil Best Internet, mis sel aastal toimub 20. ja 21. septembril Tallinnas Eesti Filmimuuseumis. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 12. september 2022.
Alanud on registreerimine digiturunduse aastakonverentsile Best Internet, mis sel aastal toimub 20.-21. septembril Eesti Filmimuuseumis Tallinnas. Seekordsel konverentsil võetakse luubi alla Euroopa väljapaistvamad digiturunduse case-study'd ja olulisemad tööriistad, mis võiksid kuuluda iga eduka digiturundaja arsenali.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.