• 31.08.22, 14:45

Tutvu Aasta Digitegu 2022 žüriiga

Aasta Digitegu 2022 konkurss on täies hoos. Töid saab esitada veel vaid 12. septembrini ning võidutööd tulevad esitlemisele 20.-21. septembril Tallinnas Filmimuuseumis toimuval digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2022. Vaata, kes kuuluvad sel aastal Aasta Digitegu žürii koosseisu.
Karin Maandi
  • Karin Maandi
Karin Maandi, Meta Advisory Groupi vanemkonsultant
Karin Maandi on (digi)turunduses töötanud 10+ aastat ja omab laialdast kogemust nii B2C kui ka B2B vallas. Ta on töötanud pikalt Estraveli, Apotheka, Apotheka Beauty ja MyFitnessi turundustegevusi juhtides ja nüüd on ta vanemkonsultant META Advisorys, kus naudib korraga mitmete ettevõtete nõustamist ja toetamist (digi)turunduse- ja kommunikatsiooni osas. Lisaks tegeleb ta turunduse juhtimise ja kasvuhäkkimisega Eesti haridustehnoloogia startup’is Alpa Kids.
Karl Pae
  • Karl Pae Foto: Andres Haabu
Karl Pae, ePPC Digitali asutaja
Karl Pae on rahvusvahelistele Google Adsi kampaaniatele ja äppide turundamisele keskendunud agentuuri ePPC asutaja ja strateegiajuht. Digiturundusega alustas Karl 2008. aastal, Google-i EMEA peakontoris, Dublinis.
Erki Heinsaar
  • Erki Heinsaar
Erki Heinsaar, Mediabrands Digitali juht
Erki Heinsaar on regiooni suurima agentuuri MBD juhtivpartner. MBD on täisteenus digimeediaagentuur, kus töötab üle 90 digispetsialisti.
Märt Jõesaar
  • Märt Jõesaar
Märt Jõesaar, LeverUPi Baltikumi juht
Märt Jõesaar on viimased 20 aastat tegelenud kliendihaldussüsteemide arendamise ja digiturunduse valdkonna edendamisega. Täna juhib Jõesaar maailma suurima kliendihaldustarkvara (CRM) pakkuja Salesforce'i partneri LeverUPi Baltikumi üksust.
Greta Pudan
  • Greta Pudan
Greta Pudan, Httpool Regional Meta Lead
Hetkel juhib Greta Pudan Httpoolis Meta platvormi turundusspetsialistide meeskonda üle Baltikumi. Varem juhtis ta riskikapitali ja startup partnerlussuhteid. Varem töötas Pudan 5 aastat Iirimaal Dublinis, töötades Google'i peakorteris ning pakkudes kohandatud reklaamilahendusi Google'i ekspordi-, VKE- ja agentuuriklientidele Baltikumis.
Martin Paršin
  • Martin Paršin Foto: Kertin Vasser
Martin Paršin, Nobel Digitali digistrateeg ja partner
Martin Paršin on Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia õppetooli vilistlane, kellel on pikaajaline kogemus digitaalturunduse valdkonnas nii kodu- kui ka välisturul. Lisaks on ta viinud läbi koolitusi ettevõttete turundusmeeskondade arendamisel ja konsulteerinud ettevõtlusklastreid digitaalturunduse lahenduste pakkumisel. Hetkel on ta Nobel Digitali digistrateeg ja partner.
Loe lähemalt ja esita oma töö Aasta Digitegu 2022 konkursile SIIN.
Aasta Digitegu 2022 selgub digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2022, mis toimub juba 20.-21. septembril Tallinnas Eesti Filmimuuseumis.

Seotud lood

Uudised
  • 17.08.22, 14:39
Aasta Digitegu 2022 konkurss on saanud avapaugu
Tähtaeg 12. september 2022
Traditsiooniliselt korraldame ka sel aastal Aasta Digitegu konkurssi, mille võitjad ja Grand Prix kuulutatakse välja iga-aastasel digiturunduse konverentsil Best Internet, mis sel aastal toimub 20. ja 21. septembril Tallinnas Eesti Filmimuuseumis. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 12. september 2022.
Uudised
  • 30.08.22, 09:22
Karin Maandi: Metaverse loob uue ainulaadse võimaluse andmete kogumiseks
Meta Advisory Groupi vanemkonsultandi ja tänavuse Aasta Digitegu žüriiliikme Karin Maandi sõnul on täna digiturunduses jätkuvalt üheks suurimaks väljakutseks kvaliteetsete lead’ide genereerimine.
Uudised
  • 22.08.22, 11:03
Mediabrands Digitali juht: ma ei tea kedagi, kes Google Analytics 4 üle üdini õnnelik oleks
Mediabrands Digitali juhi ja tänavuse Aasta Digitegu žüriiliikme Erki Heinsaare sõnul Metaverse'i tulek meid esialgu väga ei mõjuta. Lisaks rääkis ta, et Google Analytics 4 tulekuks peaks valmistuma juba eile ja tõi välja talle viimasel ajal enim silma jäänud digikampaaniad Eestist ja välismaalt.
Uudised
  • 26.08.22, 14:29
LeverUPi Baltikumi juht: turundajate jaoks on Google Analytics 4 näol tegemist kullapotiga
LeverUPi Baltikumi üksuse juhi ja tänavuse Aasta Digitegu žüriiliikme Märt Jõesaare sõnul on täna digiturunduse üheks suurimaks väljakutseks see, kuidas kesisema andmete kättesaadavuse juures rahuldada klientide aina suurenevat nõudlust personaalsete pakkumiste järele.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele