20.-21. septembril toimus Eesti Filmimuuseumis digiturunduse aastakonverents Best Internet 2022. Esitlusele tulid Aasta Digitegu 2022 võidutööd ning silmapaistvad case study'd välismaalt. Õhtusel järelpeol kuulutati välja Aasta Digitegu 2022 Grand Prix, mille sel aastal otsustas žürii anda kahele tööle.
Lisaks tuli konverentsi teisel päeval muu hulgas juttu SEO trendidest, persoonibrändi ehitamisest sotsiaalmeedias ning Paulius Senuta agentuurist Not Perfect Vilnius tutvustas kampaaniat "Call Russia", mis on läbi aegade üks edukaimaid kampaaniaid Baltikumis.
Vaata konverentsi 2. päeva pildigaleriid siit:
48 fotot
- 21SEPT2022 Konverents Best Internet 2022 teine päev. Foto autor Raul Mee Foto: Raul Mee
Vaata pilte õhtusest auhinnapeost ja pokkeriturniirist Hiltoni hotelli Olympic Park Casinos:
16 fotot
- 21SEPT2022 Konverents Best Internet 2022 teine päev. Foto autor Raul Mee Foto: Raul Mee
Suur aitäh konverentsi toetajatele ja koostööpartneritele:
Seotud lood
Eile s.o 20. septembril toimus Tallinnas Eesti Filmimuuseumis digiturunduse aastakonverentsi Best Internet 2022 esimene päev. Esitlusele tulid parimad digiteod Eestist ja välismaalt ning praktilistes töötubades tutvustati olulisemaid digiturunduse tööriistu.
Lisatud žürii kommentaarid
Täna ja eile Eesti Filmimuuseumis toimunud digiturunduse aastakonverentsil Best Internet kuulutati välja Aasta Digitegu 2022 võitjad. Täna õhtul selgusid ka Aasta Digitegu 2022 Grand Prix, mille seekord otsustas žürii anda kahele tööle.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.