• 28.09.22, 09:40

Nädala kampaania case study: Vapiano Baltikumi-ülene kaasav ja hariv pastakampaania

Vapiano koostöös agentuuriga Sweep lõid kampaania, mis kutsub inimesi saatma oma pastaretsepte, millest parim lisatakse Vapiano restoranide menüüsse. Baltikumi-ülesel kampaanial on aga ka teine eesmärk – nimelt harida lätlasi ja leedulasi pasta termini kasutamise ja tähenduse osas. Vapiano turundajad ja agentuuri Sweep esindajad räägivad lähemalt.
Nädala kampaania case study: Vapiano Baltikumi-ülene kaasav ja hariv pastakampaania
Vapiano turundusspetsialisti Katrin Aare sõnul on kampaania eesmärk kaasata Vapiano enda praeguseid ja tulevasi külalisi pasta loomisprotsessi ning panna päriselt menüüsse pasta, mille retsepti on sinna hääletanud Eesti rahvas.

Seotud lood

Uudised
  • 29.06.22, 11:19
Nädala kampaania case study: raadio Elmar – mitte ainult eakatele
Raadio Elmari kuvandi uuendamiseks loodi hiljuti kolm humoorikat videoklippi, mis näitavad, et meil kõigil on omad "Elmari hetked". Duo Media Networksi raadiote turundusjuht Sigrid Saar ja agentuuri Sweep loovstrateeg Oliver Lomp räägivad imagokampaaniast lähemalt.
Uudised
  • 08.06.22, 11:01
Sweep Agency loovstrateegid: me ei soovi teha juhuslikku turundust
MM Grupi all tegutseva uue agentuuri Sweep Agency loovstrateegid Oliver Lomp ja Siim Nikopensius soovivad näidata, miks ja kuidas on pikaajaline turundus- ja brändistrateegia agentuuritöös kõige alus.
Uudised
  • 01.04.22, 16:08
Nädala kampaania case study: Rademari „Murra stress maha!“ kutsub endas leidma spordilõvi, - haid või -hunti
Rademar on ellu kutsunud aktiivset eluviisi ärgitava kampaania „Murra stress maha!“, mille eesmärgiks on sportimise teel stress maha murda. Kampaania saamisloo telgitaguseid avavad Rademari turundusjuht Diana Räbbin ning kampaania loovlahenduse autorid ehk agentuuri Sweep kunstiline juht Triin Heimann ja strateeg Oliver Lomp.
Uudised
  • 10.02.22, 09:28
Agentuur Sweep. kasvab jõudsalt ja kaasab parimaid talente
Eelmise aasta lõpus asutatud uus loovagentuur Sweep. sai alanud aastal täiendust, kui tiimiga liitusid tegevjuht, kaks kunstilist juhti, loovjuht, projektijuht ja sotsiaalmeedia spetsialist.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele