Rademar on ellu kutsunud aktiivset eluviisi ärgitava kampaania „Murra stress maha!“, mille eesmärgiks on sportimise teel stress maha murda. Kampaania saamisloo telgitaguseid avavad Rademari turundusjuht Diana Räbbin ning kampaania loovlahenduse autorid ehk agentuuri Sweep kunstiline juht Triin Heimann ja strateeg Oliver Lomp.
Rademari turundusjuht Diana Räbbini sõnul on Eesti elanike kehaline aktiivsus vähene - vaid ligikaudu 10 protsenti naistest ja 15 protsenti meestest tegelevad regulaarselt aktiivse liikumisega ning see mõjutab lisaks füüsilisele tervisele igapäevaselt ka inimeste vaimset tervist. „Vaimne tasakaal muutub iga päevaga aina olulisemaks teemaks ja otsustasime taas pöörata tähelepanu füüsilise aktiivsuse mõjust vaimsele tervisele,“ selgitas ta ja lisas, et Asics Uplifting Minds uuringu ühes osas peatati nädalaks ajaks fookusgrupi regulaarsed treeningud. „Tulemused olid võrreldavad nädalase magamatusega: uuringus osalenud inimeste enesekindlus vähenes 20 protsenti, positiivsus langes 16 protsenti ja energia tase 23 protsenti ning nende võime stressiga toime tulla langes 22 protsenti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Reklaamiagentuuri Tabasco ja Rademari koostöös valmis reklaam, kus on oskuslikult põimitud toodete reklaam ja sotsiaalselt vastutustundlik roll - kõlapinda saab päris inimese päris lugu ehk muusiku Stig Rästa võit depressiooni üle tänu liikumisele.
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025