• 11.10.22, 09:51

Aasta Digitegu võitja case study: Convertal lennutas kidsmed.ee müügitulu raketikiirusel kõrgustesse

Kidsmed.ee soovis kasvatada oma veebiliiklust ning seeläbi ka müügitulu. Appi tuli digiturundusagentuur Convertal, kes selle suurepäraselt teostas ning edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu SEO kategoorias.
Convertali tegevjuht ja strateeg Jaanus Lahe tänavusel digiturunduse aastakonverentsil esitlemas Aasta Digitegu võidutööd.
  • Convertali tegevjuht ja strateeg Jaanus Lahe tänavusel digiturunduse aastakonverentsil esitlemas Aasta Digitegu võidutööd. Foto: Raul Mee

OLUKORD TURUL

Seotud lood

Uudised
  • 10.10.22, 10:41
Aasta Digitegu võitja case study: Lidli Eesti turule toomine oli ettevõtte ajaloo üks edukaimaid
Lidli kampaania „Värskelt saabunud“ eesmärk oli poeketi edukas avamine Eesti turul ning kvaliteetse brändi kuvandi kinnistamine. See ka saavutati ning edukas tulemus tõi Havas Mediale Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Uudised
  • 10.10.22, 10:13
Aasta Digitegu võitja case study: Abakhan Fabricsi uus e-pood viis ettevõtte müügikäibe kõrgustesse
Abakhan Fabricsi e-pood vajas hädasti värskendust ja seejuures ka kasutajakogemuse parandamist. Appi tuli e-äri konsultatsiooni ja veebipõhise tarkvara arenduse partner Acty Digital, kes selle suurepäraselt teostas ning edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu veebilehe arenduse kategoorias.
Uudised
  • 06.10.22, 13:40
Aasta Digitegu võitja case study: Lidli kampaaniast „Parim suvi!" on saanud omaette fenomen
Lidli kampaania „Parim suvi!“ reklaame on YouTube’is vaadatud tänaseks üle 2 miljoni korra. Klipist sai tõeline suvehitt, mis hakkas kohe oma elu elama, kummitades paljusid tänagi. Kampaania edukas tulemus tõi Havas Mediale Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu content marketingi kategoorias.
Uudised
  • 05.10.22, 11:42
Aasta Digitegu Grand Prix’ case study: innovaatiline lahendus, mis aitas Toyota veebiliikluse kvaliteeti üle ootuste tõsta
Kampaania eesmärk oli tõsta Toyota veebilehele püstitatud eesmärkide konversioonide määra. Selleks kasutas ADM Facebooki uut spetsiaalselt autotööstusele loodud lahendust Automotive Model Ads. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil innovaatilise digiturunduse kategoorias võidu ning lisaks ka Grand Prix’.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele