Aasta Digitegu võitja case study: Convertal lennutas kidsmed.ee müügitulu raketikiirusel kõrgustesse
Kidsmed.ee soovis kasvatada oma veebiliiklust ning seeläbi ka müügitulu. Appi tuli digiturundusagentuur Convertal, kes selle suurepäraselt teostas ning edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu SEO kategoorias.
Lidli kampaania „Värskelt saabunud“ eesmärk oli poeketi edukas avamine Eesti turul ning kvaliteetse brändi kuvandi kinnistamine. See ka saavutati ning edukas tulemus tõi Havas Mediale Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Abakhan Fabricsi e-pood vajas hädasti värskendust ja seejuures ka kasutajakogemuse parandamist. Appi tuli e-äri konsultatsiooni ja veebipõhise tarkvara arenduse partner Acty Digital, kes selle suurepäraselt teostas ning edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu veebilehe arenduse kategoorias.
Lidli kampaania „Parim suvi!“ reklaame on YouTube’is vaadatud tänaseks üle 2 miljoni korra. Klipist sai tõeline suvehitt, mis hakkas kohe oma elu elama, kummitades paljusid tänagi. Kampaania edukas tulemus tõi Havas Mediale Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu content marketingi kategoorias.
Kampaania eesmärk oli tõsta Toyota veebilehele püstitatud eesmärkide konversioonide määra. Selleks kasutas ADM Facebooki uut spetsiaalselt autotööstusele loodud lahendust Automotive Model Ads. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil innovaatilise digiturunduse kategoorias võidu ning lisaks ka Grand Prix’.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.