• 10.10.22, 10:41

Aasta Digitegu võitja case study: Lidli Eesti turule toomine oli ettevõtte ajaloo üks edukaimaid

Lidli kampaania „Värskelt saabunud“ eesmärk oli poeketi edukas avamine Eesti turul ning kvaliteetse brändi kuvandi kinnistamine. See ka saavutati ning edukas tulemus tõi Havas Mediale Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Inge Vent Havas Mediast tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet esitlemas Aasta Digitegu võidutööd.
  • Inge Vent Havas Mediast tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet esitlemas Aasta Digitegu võidutööd. Foto: Raul Mee

OLUKORD TURUL

Seotud lood

Uudised
  • 06.10.22, 13:40
Aasta Digitegu võitja case study: Lidli kampaaniast „Parim suvi!" on saanud omaette fenomen
Lidli kampaania „Parim suvi!“ reklaame on YouTube’is vaadatud tänaseks üle 2 miljoni korra. Klipist sai tõeline suvehitt, mis hakkas kohe oma elu elama, kummitades paljusid tänagi. Kampaania edukas tulemus tõi Havas Mediale Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu content marketingi kategoorias.
Uudised
  • 05.10.22, 11:42
Aasta Digitegu Grand Prix’ case study: innovaatiline lahendus, mis aitas Toyota veebiliikluse kvaliteeti üle ootuste tõsta
Kampaania eesmärk oli tõsta Toyota veebilehele püstitatud eesmärkide konversioonide määra. Selleks kasutas ADM Facebooki uut spetsiaalselt autotööstusele loodud lahendust Automotive Model Ads. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil innovaatilise digiturunduse kategoorias võidu ning lisaks ka Grand Prix’.
Uudised
  • 04.10.22, 10:22
Aasta Digitegu Grand Prix’ case study: ePPC suurendas tundmatu Saksa mobiiliäpi käivet 15 korda
Eesti digiturundusagentuuril ePPC Digitalil õnnestus Saksa mobiiliäpi Minimalist Phone’i käivet suurendada 15 korda. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil Google Ads reklaami kategoorias võidu ning lisaks ka Grand Prix’.
Uudised
  • 20.09.22, 16:25
Millised on Eesti parimad digitööd? Aasta Digitegu 2022 võitjad ja Grand Prix on selgunud
Lisatud žürii kommentaarid
Täna ja eile Eesti Filmimuuseumis toimunud digiturunduse aastakonverentsil Best Internet kuulutati välja Aasta Digitegu 2022 võitjad. Täna õhtul selgusid ka Aasta Digitegu 2022 Grand Prix, mille seekord otsustas žürii anda kahele tööle.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele