• 17.10.22, 09:49

Aasta Digitegu võitja case study: reklaamilahenduste meisterlik kombinatsioon pani soomlased airBalticuga lendama

Mediabrands Digitali full-funnel digistrateegia, uuenduslike reklaamiformaatide ja kanalite meisterlik kasutamine tasus end ära, motiveerides soomlasi oma järgmist lendu broneerima airBalticuga. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil Mediabrands Digitalile võidu müügikampaaniate kategoorias.
Kaisa Rannala Mediabrands Digitalist tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet Aasta Digitegu võidutööd esitlemas.
  • Kaisa Rannala Mediabrands Digitalist tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet Aasta Digitegu võidutööd esitlemas. Foto: Raul Mee

OLUKORD TURUL

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele