Reklaami- ja meediaettevõtte Dentsu juht Britte Maidra selgitas, et jälgivad juba mõned aastad, kuhu nende töötajate aeg ja energia läheb ning see on tõstnud ettevõtte efektiivsust ja võimalust rohkem palka maksta.
- Dentsu juht Britte Maidra.
Maidra rääkis, et töötajate aja jälgimine avab võimalusi kokkuhoiuks ning see on tekitanud võimalusi maksta ka head palka. Samas nentis ta, et kuigi Dentsu Estonia on viimasel ajal olnud edukas ja muu hulgas oli 2021. aasta käibekasv võrreldes eelnenud aastaga suisa 38 protsenti, mis oli ühtlasi käiberekord, on nüüd klientidel läinud raskeks.
Seotud lood
Turunduse ja kommunikatsiooni valdkonnas maksab Eestis üle 4000-eurost keskmist brutokuupalka vaid üks ettevõte. Tegu on ettevõttega, mis pakub krüptovaluuta reklaamiplatvormi Euroopa, Põhja-Ameerika ja Aasia turgudel.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.