• 27.10.22, 13:18

Mobiilimängude reklaamiplatvorm AdColony tegutseb edaspidi Digital Turbine'i kaubamärgi all

Eelmisel aastal omandas Digital Turbine kolm oma valdkonna tippu – AdColony, Fyberi ja Appreciate'i. Üheskoos tegutsetakse edaspidi Digital Turbine'i kaubamärgi all, mille eesmärgiks on tugev laienemine ning kasv. Milline potentsiaal mobiilimängude valdkonnal ning Digital Turbine'il lasub, selgitas Httpool Eesti multichanneli tiimijuht Kristel Karro.
Httpool Eesti multichanneli juht Kristel Karro.
  • Httpool Eesti multichanneli juht Kristel Karro.
Httpool Eesti multichannel'i tiimijuht Kristel Karro tõi välja, et vaadates platvormi alustalaks olevaid mobiilimänge, on näha, et nende populaarsus on stabiilselt kõrge ning mängijate vanuseline ampluaa on lai.

Seotud lood

Uudised
  • 03.11.21, 13:36
Uuring: mobiilimänge mängivad üle poole täiskasvanutest. Kuidas kasutada mänge turunduskanalina?
Mobiilimängude populaarsus on koroonaeelse ajaga võrreldes märkimisväärselt kasvanud ning üle poolte täiskasvanutest tunnistab, et mängib igapäevaselt mõnda mobiilimängu. Kuidas potentsiaalikat kanalit turundustegevustesse integreerida, selgitab Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuht Kristel Karro.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele