Kaubamaja turundusdirektor: inimeste ostuhuvi jätkub
Ostjate käitumises praegu kriis väga tugevalt välja ei paista, rääkis Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates.
Kuigi soe sügis tõi tema sõnul oodatust kesisema saabaste ja ülerõivaste müügi, siis on ta positiivselt meelestatud jõuluhooaja suhtes. „Eestlased armastavad jõule, armastavad kingitusi teha, on seda alati armastanud, on kriis või mitte,“ ütles ta.
Kaubamaja turundusdirektor ning Rahva Raamatu ja Hortese turundusjuhid räägivad, mis on nende kaupluste ajakirjade või kliendilehtede eesmärk, mis väärtust need klientidele pakuvad ning mida nad plaanivad keskkonda silmas pidades trükimaterjalide osas ette võtta.
Oktoobrist jätkab Kaubamaja AS-i turundusdirektorina Britta Ratas, kes naasis lapsehoolduspuhkuselt. Ratase eesmärk on hoida Kaubamaja kui moe-, ilu- ja kaubandusvaldkonna liidri kuvandit ning pakkuda klientidele emotsionaalset ostlemiskogemust.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.