• 17.11.22, 15:45

Kaubamaja turundusdirektor: inimeste ostuhuvi jätkub

Ostjate käitumises praegu kriis väga tugevalt välja ei paista, rääkis Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates.
Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas.
  • Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas. Foto: Sandra Palm
Kuigi soe sügis tõi tema sõnul oodatust kesisema saabaste ja ülerõivaste müügi, siis on ta positiivselt meelestatud jõuluhooaja suhtes. „Eestlased armastavad jõule, armastavad kingitusi teha, on seda alati armastanud, on kriis või mitte,“ ütles ta.

Seotud lood

Uudised
  • 11.11.22, 12:15
Kaupluste ajakirjad ja kataloogid: kas suur väärtus või hoopis raiskamine?
Kaubamaja turundusdirektor ning Rahva Raamatu ja Hortese turundusjuhid räägivad, mis on nende kaupluste ajakirjade või kliendilehtede eesmärk, mis väärtust need klientidele pakuvad ning mida nad plaanivad keskkonda silmas pidades trükimaterjalide osas ette võtta.
Uudised
  • 21.10.22, 11:02
Kaubamaja turundusdirektoriks naasev Britta Ratas: minu põhieesmärk on hoida Eesti number üks kaubandusbrändi kuvandit
Oktoobrist jätkab Kaubamaja AS-i turundusdirektorina Britta Ratas, kes naasis lapsehoolduspuhkuselt. Ratase eesmärk on hoida Kaubamaja kui moe-, ilu- ja kaubandusvaldkonna liidri kuvandit ning pakkuda klientidele emotsionaalset ostlemiskogemust.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele