• 17.11.22, 09:59

Transformatsioon 3: reaalsed kaasused

Seekord räägitakse Initiative'i shortcastis reaalsetest kaasustest, kuidas andmekasutus igapäevastes turundustegevustes ärilist kasu loob ja seda Eesti esimese tulemusliku turunduse konkursi „TULIMUST 2022“ andmekasutuse kategooria võidutööde (Norsk Tipping ja Ninja Casino) tutvustuste põhjal.
Transformatsioon 3: reaalsed kaasused
Lisaks reaalsetele case'idele räägivad Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative’ist ja Tanel Rebane analüütikaettevõttest Analytical Alley, kuidas tänast meediakäsitlust muuta, et parandada tulemusi, miks ei saa meediastrateegia muutuvas keskkonnas samaks jääda ja paljust muust.
Kuula shortcast'i siit:
Initiative Eesti · Transformatsioon 3 – räägime reaalsetest kaasustest
Initiative'i shortcasti „Transformatsioon“ eesmärk on läbi lühikeste ja fokusseeritud teemakäsitluste aidata mõista, kuidas muuta turundust andmepõhisemaks ja juhitavamaks. Initiative on turundustransformatsiooni agentuur, kes on lisaks reklaamikampaaniate strateegilisele ja taktikalisele meediaplaneerimisele keskendunud turunduse efektiivsuse tõstmisele läbi big data analüüside, statistiliste mudelite ning tarbija-, brändi- ja neurouuringute. Seda kõike koostöös uue analüütika ettevõttega Analytical Alley.

Seotud lood

Uudised
  • 02.11.22, 09:51
Miks tuleks pädeva andmestrateegiaga juba täna alustada?
Andmestrateegia ei ole väljend, mida just tihti praktikas kohtame. Ometigi on see üks olulisemaid eeldusi kaasaegseks ja efektiivseks andmepõhiseks turunduseks. Millega on tegemist, miks see oluline on ja kuidas seda praktikas rakendada, selle üle arutlevad Tanel Rebane Analytical Alley'st ning Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative'ist.
Uudised
  • 19.10.22, 14:32
Miks on äritulemuste mõjutamiseks oluline meediamõõdikutest regulaarselt kaugemale vaadata?
Esimeses episoodis arutavad Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative’ist ja Tanel Rebane uuest analüütikaettevõttest Analytical Alley sellest, miks on alati oluline meediamõõdikud ärilisse konteksti panna, et saavutada maksimaalne mõju ennekõike müügitulemustele.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele