Keskkonnainvesteeringute Keskuse (KIK) kooliõpilaste videokonkurss mini Negavatt otsis sel aastal ideid ületarbimise vähendamiseks. Mitmes videos toodi esile suunamudijate roll ületarbimise probleemis, kus promotakse asju, mida meil ei ole vaja.
„Noored, kes on enim trendidest mõjutatud, mõistavad väga hästi, kuidas reklaam ja turundus nende tarbimist suunavad,“ sõnab Negavati projektijuht Anni Raie. „Mitmes videos toodi esile suunamudijate roll ületarbimise probleemis, kus promotakse asju, mida meil ei ole vaja. Läbivalt jäi kõlama sõnum, et kõige olulisem on väärtustada aega koos sõprade ja lähedastega, mitte asju – nii on meil rõõmsam ja lihtsam elada,“ lisab Raie
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.