Kantar Emori suurettevõtete maine uuringu esimest ja teist kohta jagavad tänavu Swedbank ja Telia, kolmandaks tuli Orkla Eesti. Seitse ettevõtet selleaastasest esikümnest kuulusid kõige mainekamate hulka ka möödunud aastal.
Kantar Emor mõõdab suurettevõtete tuntust ja mainet igal aastal ja reastamine toimub selle alusel, kui tugevaks inimesed vastavat ettevõtet peavad ja kuidas ettevõttesse suhtuvad. „Üldiselt andsid vastajad ettevõtete tugevusele ja suhtumisele neisse pisut madalamaid hinnanguid kui aasta varem. Eriti paistsid varasemaga võrreldes madalamad suhtumise hinnangud silma energiasektori ettevõtete puhul – oluline mõju on siin kindlasti kõrgetel energiahindadel,“ kommenteeris uuringujuht Katrin Männaste. „Tugevuskuvand on langenud mitmetes teisteski sektorites, eks ebastabiilsemas majanduskeskkonnas kalduvadki inimesed ettevõtete tugevust hinnates ettevaatlikumad olema,“ lisas ta.
Seotud lood
Kantar Emori suurettevõtete maine uuringu esikolmiku moodustavad 2021. aastal Swedbank, Orkla Eesti ja A. Le Coq. Esikümnesse kuuluvad veel (tähestikulises järjekorras) Circle K Eesti, Coop, Farmi, Pipedrive, Prisma Peremarket, Selver ja Telia Eesti.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.