• 14.12.22, 11:02

Transformatsioon 4: pisut spetsiifilisemalt digimeedia analüütikast

Seekord räägivad Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative’ist sellest, miks Last Click Attribution ei pruugi olla piisav. Lisaks toovad nad mõned näited sellest, millistes kanalites kohtame kõige sagedamini üleinvesteerimist ning mida põnevat on nad tänu andmeteadusele turundusstrateegiates avastanud.
Karl-Mattias Õige ja Indrek Soom Initiative’ist.
  • Karl-Mattias Õige ja Indrek Soom Initiative’ist.
Kuula shortcasti siit:
Initiative Eesti · Transformatsioon 4 - Pisut spetsiifilisemalt digimeedia analüütikast
Initiative'i shortcasti „Transformatsioon“ eesmärk on läbi lühikeste ja fokusseeritud teemakäsitluste aidata mõista, kuidas muuta turundust andmepõhisemaks ja juhitavamaks. Initiative on turundustransformatsiooni agentuur, kes on lisaks reklaamikampaaniate strateegilisele ja taktikalisele meediaplaneerimisele keskendunud turunduse efektiivsuse tõstmisele läbi big data analüüside, statistiliste mudelite ning tarbija-, brändi- ja neurouuringute. Seda kõike koostöös uue analüütika ettevõttega Analytical Alley.

Seotud lood

Uudised
  • 17.11.22, 09:59
Transformatsioon 3: reaalsed kaasused
Seekord räägitakse Initiative'i shortcastis reaalsetest kaasustest, kuidas andmekasutus igapäevastes turundustegevustes ärilist kasu loob ja seda Eesti esimese tulemusliku turunduse konkursi „TULIMUST 2022“ andmekasutuse kategooria võidutööde (Norsk Tipping ja Ninja Casino) tutvustuste põhjal.
Uudised
  • 02.11.22, 09:51
Miks tuleks pädeva andmestrateegiaga juba täna alustada?
Andmestrateegia ei ole väljend, mida just tihti praktikas kohtame. Ometigi on see üks olulisemaid eeldusi kaasaegseks ja efektiivseks andmepõhiseks turunduseks. Millega on tegemist, miks see oluline on ja kuidas seda praktikas rakendada, selle üle arutlevad Tanel Rebane Analytical Alley'st ning Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative'ist.
Uudised
  • 19.10.22, 14:32
Miks on äritulemuste mõjutamiseks oluline meediamõõdikutest regulaarselt kaugemale vaadata?
Esimeses episoodis arutavad Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative’ist ja Tanel Rebane uuest analüütikaettevõttest Analytical Alley sellest, miks on alati oluline meediamõõdikud ärilisse konteksti panna, et saavutada maksimaalne mõju ennekõike müügitulemustele.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele