Võtsime sisuka 2022. aasta kokku ning järjestasime 20 artiklit, mis meie veebi lugejaid kõige enam kõnetasid. Loo lugemiseks kliki artikli pealkirjale!
Omniva kommunikatsioonijuht Triin Küttim ja brändijuht Mari-Liis Küppar räägivad, millest tekkis vajadus uue visuaalse identiteedi ja brändistrateegia loomiseks ning millest on uue logo idee kantud.
Saku Õlletehas tegi äsja humoorikas võtmes südamliku tänuklipi oma konkurendile ehk 30 aastat tippjuhina töötanud ja viimased veerand sajandit A. Le Coqi juhtinud Tarmo Noopile, kes paneb sügisest ameti maha.
Statistikaameti II kvartali palgaandmetest selgub, et turundajad teenivad Eesti keskmisest tunduvalt kõrgemat palka, olles aastataguse sama perioodiga võrreldes veelgi kasvanud. Sooline palgalõhe on kõige teravamalt tuntav aga turundusspetsialistide seas – naised teenivad meestest lausa 22 protsenti vähem.
Dentsu Eesti juht Britte Maidra-Torro lahkub 2023. aastast Eesti Dentsu juhi ametist ja liigub ettevõtte Põhja-Euroopa PMO (Project Management Office) juhiks.
Neli aastat Kaubamaja turundusdirektori ametikohal olnud Enel Kolk lahkub ametist ja on valmis uuteks väljakutseteks.
Eesti suurima juveeli- ja kellakaupluste keti Goldtime turundusjuhina alustas juulis tööd varasemalt festival Jazzkaare kommunikatsiooni- ja Nortali visuaalse brändijuhina tegutsenud Kaisa Tooming.
Turunduse ja kommunikatsiooni valdkonnas maksab Eestis üle 4000-eurost keskmist brutokuupalka vaid üks ettevõte. Tegu on ettevõttega, mis pakub krüptovaluuta reklaamiplatvormi Euroopa, Põhja-Ameerika ja Aasia turgudel.
Ennast naljatamisi tõeliseks “turunduskiiksuga korporatsioonihundiks” nimetav Kristel Mets on jätnud seljataha rahvusvaheliste tiimide juhtimise ja erinevad suurkorporatsioonid nagu Studio Moderna ja Altia, olles nüüdseks vastu võtnud väljakutse asuda tuntud kodumaise lastemütside ja -riiete tootja Breden Kids etteotsa.
Erinevate valdkondade eksperdid tõid muu hulgas välja, et teise ringi poodidest kaubanduskeskustes saab uus normaalsus, meelelahutuse osas ei otsita enam lühiajalist hinnavõitu, taimetoitlust ei saa paljud endale enam lubada ning ilumaailmas võtavad aina enam maad skintellectual’id.
Äripäeva koostatud Rikaste TOP 500 hulgas on tänavu neli meediavaldkonna esindajat. Vaata, kes nad on ja kui suur on nende vara väärtus.
Telia senine turundus- ja brändiosakonna juhataja Kertu Kuusik võtab vastu uue väljakutse rohevaldkonna idufirmas Kwota, tema kohusetäitjaks Telias saab alates 13. augustist praegune turundustehnoloogia valdkonna juht Nelli Põdra.
Oktoobrist jätkab Kaubamaja AS-i turundusdirektorina Britta Ratas, kes naasis lapsehoolduspuhkuselt. Ratase eesmärk on hoida Kaubamaja kui moe-, ilu- ja kaubandusvaldkonna liidri kuvandit ning pakkuda klientidele emotsionaalset ostlemiskogemust.
Kalev tegi hiljuti läbi lähiajaloo suurima brändiuuenduse, mille eesmärk on muuta bränd kaasaegsemaks, visuaalselt värskemaks ja riiulitel paremini silmapaistvamaks. Brändi värske nägu on aga tekitanud inimeste seas vastakaid arvamusi.
Täna ja eile Eesti Filmimuuseumis toimunud digiturunduse aastakonverentsil Best Internet kuulutati välja Aasta Digitegu 2022 võitjad. Täna õhtul selgusid ka Aasta Digitegu 2022 Grand Prix, mille seekord otsustas žürii anda kahele tööle.
Sellest nädalast asus Maxima turunduse ja avalike suhete osakonna juhina tööle Maris Kivi, kel on enam kui 25 aastat valdkonna kogemust. Esimest korda elus jaekaubanduses tööle asuva Kivi sõnul näeb ta Maximas mitmeid põnevaid väljakutseid.
Eesti ettevõtjad kasutavad turundajate sõnul TikToki kui turunduskanalit veel vähe, kuid üks, kes on otsustanud kiirelt populaarsust koguva sotsiaalmeediaplatvormi potentsiaali ära kasutada, on Nopri Talumeierei, kirjutab Äripäev.
Südameapteegi frantsiisiettevõtte Pharma Holding turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas tööd Enel Kolk.
Eesti 200 juhatuse liige Marek Reinaas müüs oma osaluse miljonieurose käibega reklaamiagentuuris Zavod Advertising 21aastastele meestele.
Aastaid ilu- ja moemaailma turunduses olnud Hanna Loodmaa on tänaseks jõudnud mööbli- ja sisustusvaldkonda, olles värskelt asunud juhtima ettevõtte OCCO poolt hiljuti avatud sisustusveebi myOCCO turundust. Tema sõnul erineb erinevate valdkondade turundamine teineteisest oluliselt.
HBS Estonia OÜ tegevjuhi Toomas Tepomehe sõnul on OMD globaalselt enamikes regioonides TOP 3 hulka kuuluv meediaagentuur ja nende ambitsioon on kindlasti sama positsioon ka Eestis saavutada.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.