• 02.01.23, 10:18

TOP20: millised olid 2022. aasta kõige loetumad lood?

Võtsime sisuka 2022. aasta kokku ning järjestasime 20 artiklit, mis meie veebi lugejaid kõige enam kõnetasid. Loo lugemiseks kliki artikli pealkirjale!
TOP20: millised olid 2022. aasta kõige loetumad lood?

1. Omniva vahetab logo: värske visuaalne identiteet väljendab rõõmu ja uut missiooni

Omniva kommunikatsioonijuht Triin Küttim ja brändijuht Mari-Liis Küppar räägivad, millest tekkis vajadus uue visuaalse identiteedi ja brändistrateegia loomiseks ning millest on uue logo idee kantud.

2. Saku Õlletehase turundusjuht tänuklipist konkurendile: on olnud suur au koos seda rallit sõita

Saku Õlletehas tegi äsja humoorikas võtmes südamliku tänuklipi oma konkurendile ehk 30 aastat tippjuhina töötanud ja viimased veerand sajandit A. Le Coqi juhtinud Tarmo Noopile, kes paneb sügisest ameti maha.

3. Turundajate palgad ületavad silmnähtavalt Eesti keskmist. Sooline palgalõhe on endiselt teravalt tuntav

Statistikaameti II kvartali palgaandmetest selgub, et turundajad teenivad Eesti keskmisest tunduvalt kõrgemat palka, olles aastataguse sama perioodiga võrreldes veelgi kasvanud. Sooline palgalõhe on kõige teravamalt tuntav aga turundusspetsialistide seas – naised teenivad meestest lausa 22 protsenti vähem.

4. Britte Maidra-Torro lahkub Eesti Dentsu juhi ametist ja liitub Põhja-Euroopa tiimiga

Dentsu Eesti juht Britte Maidra-Torro lahkub 2023. aastast Eesti Dentsu juhi ametist ja liigub ettevõtte Põhja-Euroopa PMO (Project Management Office) juhiks.

5. Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk lahkub ametist

Neli aastat Kaubamaja turundusdirektori ametikohal olnud Enel Kolk lahkub ametist ja on valmis uuteks väljakutseteks.

6. Goldtime'i turundust asus juhtima Kaisa Tooming

Eesti suurima juveeli- ja kellakaupluste keti Goldtime turundusjuhina alustas juulis tööd varasemalt festival Jazzkaare kommunikatsiooni- ja Nortali visuaalse brändijuhina tegutsenud Kaisa Tooming.

7. TURUNDUSE PALGA TOP: Kes maksavad Eestis kõige kopsakamaid palku?

Turunduse ja kommunikatsiooni valdkonnas maksab Eestis üle 4000-eurost keskmist brutokuupalka vaid üks ettevõte. Tegu on ettevõttega, mis pakub krüptovaluuta reklaamiplatvormi Euroopa, Põhja-Ameerika ja Aasia turgudel.

8. Tõsise turunduskiiksuga Breden Kidsi uus tegevjuht plaanib brändiga vallutada välisturge

Ennast naljatamisi tõeliseks “turunduskiiksuga korporatsioonihundiks” nimetav Kristel Mets on jätnud seljataha rahvusvaheliste tiimide juhtimise ja erinevad suurkorporatsioonid nagu Studio Moderna ja Altia, olles nüüdseks vastu võtnud väljakutse asuda tuntud kodumaise lastemütside ja -riiete tootja Breden Kids etteotsa.

9. Kuidas käituvad tarbijad aastal 2023? Liigume mitme seninägemata trendi suunas

Erinevate valdkondade eksperdid tõid muu hulgas välja, et teise ringi poodidest kaubanduskeskustes saab uus normaalsus, meelelahutuse osas ei otsita enam lühiajalist hinnavõitu, taimetoitlust ei saa paljud endale enam lubada ning ilumaailmas võtavad aina enam maad skintellectual’id.

10. Rikaste TOP: kes on Eesti meediavaldkonna varakaimad?

Äripäeva koostatud Rikaste TOP 500 hulgas on tänavu neli meediavaldkonna esindajat. Vaata, kes nad on ja kui suur on nende vara väärtus.

11. Kertu Kuusik lahkub Teliast ja siirdub idusektorisse

Telia senine turundus- ja brändiosakonna juhataja Kertu Kuusik võtab vastu uue väljakutse rohevaldkonna idufirmas Kwota, tema kohusetäitjaks Telias saab alates 13. augustist praegune turundustehnoloogia valdkonna juht Nelli Põdra.

12. Kaubamaja turundusdirektoriks naasev Britta Ratas: minu põhieesmärk on hoida Eesti number üks kaubandusbrändi kuvandit

Oktoobrist jätkab Kaubamaja AS-i turundusdirektorina Britta Ratas, kes naasis lapsehoolduspuhkuselt. Ratase eesmärk on hoida Kaubamaja kui moe-, ilu- ja kaubandusvaldkonna liidri kuvandit ning pakkuda klientidele emotsionaalset ostlemiskogemust.

13. Arvamus Kalevi brändiuuendusest on jagunenud kaheks

Kalev tegi hiljuti läbi lähiajaloo suurima brändiuuenduse, mille eesmärk on muuta bränd kaasaegsemaks, visuaalselt värskemaks ja riiulitel paremini silmapaistvamaks. Brändi värske nägu on aga tekitanud inimeste seas vastakaid arvamusi.

14. Millised on Eesti parimad digitööd? Aasta Digitegu 2022 võitjad ja Grand Prix on selgunud

Täna ja eile Eesti Filmimuuseumis toimunud digiturunduse aastakonverentsil Best Internet kuulutati välja Aasta Digitegu 2022 võitjad. Täna õhtul selgusid ka Aasta Digitegu 2022 Grand Prix, mille seekord otsustas žürii anda kahele tööle.

15. Maxima sai uue turunduse ja avalike suhete osakonna juhi

Sellest nädalast asus Maxima turunduse ja avalike suhete osakonna juhina tööle Maris Kivi, kel on enam kui 25 aastat valdkonna kogemust. Esimest korda elus jaekaubanduses tööle asuva Kivi sõnul näeb ta Maximas mitmeid põnevaid väljakutseid.

16. Näita konkurendile kandu: Eesti TikTokis püüab tähelepanu Lõuna-Eesti piimatootja

Eesti ettevõtjad kasutavad turundajate sõnul TikToki kui turunduskanalit veel vähe, kuid üks, kes on otsustanud kiirelt populaarsust koguva sotsiaalmeediaplatvormi potentsiaali ära kasutada, on Nopri Talumeierei, kirjutab Äripäev.

17. Südameapteegi turundust ja kommunikatsiooni asus juhtima Enel Kolk

Südameapteegi frantsiisiettevõtte Pharma Holding turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas tööd Enel Kolk.

18. Marek Reinaas müüs oma reklaamiagentuuri noortele meestele

Eesti 200 juhatuse liige Marek Reinaas müüs oma osaluse miljonieurose käibega reklaamiagentuuris Zavod Advertising 21aastastele meestele.

19. Hanna Loodmaa: eelistan töötada ühe brändi heaks

Aastaid ilu- ja moemaailma turunduses olnud Hanna Loodmaa on tänaseks jõudnud mööbli- ja sisustusvaldkonda, olles värskelt asunud juhtima ettevõtte OCCO poolt hiljuti avatud sisustusveebi myOCCO turundust. Tema sõnul erineb erinevate valdkondade turundamine teineteisest oluliselt.

20. Meediaagentuuride TOPi võitja: kasvasime väga tihedal meediaagentuuride turul pea 100 protsenti

HBS Estonia OÜ tegevjuhi Toomas Tepomehe sõnul on OMD globaalselt enamikes regioonides TOP 3 hulka kuuluv meediaagentuur ja nende ambitsioon on kindlasti sama positsioon ka Eestis saavutada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele