LeverUPi äriarendusjuht Märt Jõesaar sõnas, et Password on konkurentsitult Baltikumi suurim turunduskonverents, kus viia end kurssi uusimate turunduse, reklaami ja digitaalse meedia trendide ning arengutega. Tänavusel konverentsil räägivad nad praktilistest näidetest ja annavad nõu, kuidas automatiseerida turundustegevusi ning sealjuures mitte kaotada sidet oma klientidega.
Vytautas Valantavicius Salesforce’ist sõnas, et praegusel ebakindlal ajal peavad kaubamärgid leidma viise, kuidas oma klientidega suhet hoida. „Ainus viis kaotada lõhe klientide ootuste ja brändide pakutava vahel on minna üle andmepõhisele turundusstrateegiale,“ ütles Valantavicius ja lisas, et Salesforce'i AI-põhine turundustehnoloogia aitab igas suuruses ettevõtetel sellist strateegiat kiirendada.
Ta märkis, et isikupärastatud kogemuste automatiseerimine võimaldab oluliselt tõsta turunduskampaaniate tõhusust ja parandada kampaaniate ROId.
Tehisintellekti kasutamine kliendiotsuste suunamiseks reaalajas võimaldab Valantaviciuse sõnul minna turundustegevustel kaugemale. „Salesforce on spetsialiseerunud pikaajaliste kliendisidemete loomisele ning soovime jagada oma teadmisi ja oskusi Passwordi külastajatega,“ lausus ta.
LeverUPi äriarendusjuht Märt Jõesaar sõnas, et Password on konkurentsitult Baltikumi suurim turunduskonverents. „Lisaks sellele, et siin saavad kokku valdkonna tipud, on see ka oluline koht, kus viia end kurssi uusimate turunduse, reklaami ja digitaalse meedia trendide ning arengutega,“ märkis ta ja lisas, et tänavuse konverentsi teema, tarbijakäitumine ja selle mõistmine on olulisem ükskõik millistest KPIdest. „Kui sa ei tea, kuidas oma klienti kõnetada või kes ta üldse on, siis pole mõtet ka oma tootega turule tulla,“ rõhutas Jõesaar.
Ta märkis, et kuigi andmete kättesaadavus muutub kesisemaks, nõuavad kliendid siiski, et ettevõtted peaks mõistma nende vajadusi ja ootusi. Jõesaar avas, et Salesforce’i tunamulluse globlaalse uuringu kohaselt ootab lausa 73 protsenti klientidest, et neile laekuvad pakkumised on personaalsed ja 62 protsenti eeldavad, et ettevõtted suudavad nende vajadusi ette näha. Jõesaar tõi veel välja, et 86 protsenti klientidest on valmis hea kliendikogemuse eest rohkem maksma ja 32 protsenti klientidest ei tule enam peale ebameeldivat kogemust tagasi. „See tähendab, et ka tarbekaupu müüvad ettevõtted peavad tõhusa turunduse ja reklaami tegemiseks looma oma klientidega sisukamaid suhteid,“ rõhutas ta ja lisas, et usaldusväärsete üks-ühele sidemete loomine klientidega võimaldab paremini kampaaniaid sihtida, mõõta ja toob ka paremaid tulemusi.
„LeverUPis vaatleme tarbijakäitumist ja selle suunamist turundusautomaatika vaatepunktist,“ selgitas Jõesaar ja küsis retooriliselt, et kas tulevikutehnoloogial põhinevad turundus-, kliendisuhtlus- ja müügilahendused suudavad tuua brände klientidele lähemale või pole tehisintellekt tegelikult veel nii osav?; kui palju on kliendikäitumist võimalik automatiseeritud turundusega suunata?
Jõesaar tutvustas, et
Passwordil räägivad nad praktilistest näidetest ja annavad nõu, kuidas automatiseerida turundustegevusi ning sealjuures mitte kaotada sidet oma klientidega.
Aasta suurim ja oodatuim
turunduskonverents Password toimub
29.-30. märtsil Kultuurikatlas. Vaata kogu
konverentsi infot ja programmi SIIT ja
registreeri end konverentsile juba täna SIIN.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!