• 26.01.23, 11:06

Värbamisturunduse ja tööandja brändingu konkurss KICKOFF 2023 kutsub osalema

Viiendat aastat toimub värbamisturunduse ja tööandja brändingu teemaliste tööde konkurss KICKOFF, mille eesmärk on tunnustada Eesti silmapaistvaid, edukaid ja sihtrühmi kõnetavaid tegusid. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 31. jaanuar.
KICKOFF 2022
  • KICKOFF 2022
Konkursi käigus nomineeritakse 2022. aastal silma jäänud värbamise ja tööandja brändingu kampaaniaid, -videoid, uudseid töökuulutusi, loovlahendusi. Lisaks selgitatakse välja ka kõige innovaatilisem värbaja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele