• 27.01.23, 11:27

Rannarootsi turundusjuht: brändil võiks olla iseloom, huumorimeel ja seisukoht aktuaalsetes küsimustes

Hiljuti on Rannarootsi sotsiaalmeedia reklaamid jäänud silma uudse lähenemisega. Ettevõtte turundusjuhi Ivo Vinogradovi sõnul on kõige tähtsam see, et sotsiaalmeedia ei muutuks n-ö tapeediks, märkides, et newshacking on nende jaoks üks paljudest tööriistadest, millega saada tähelepanu.
„Kui vorsti kilomeetriteks arvutamise postitus oli puhas newshacking, siis pakendiuuenduse postitusel oli lisaks ka väike trollimise moment juures,“ selgitas n-ö Kalevi värvides reklaami Rannarootsi turundusjuht Ivo Vinogradov ja lisas, et paraku ei saanud paljud naljast aru.
  • „Kui vorsti kilomeetriteks arvutamise postitus oli puhas newshacking, siis pakendiuuenduse postitusel oli lisaks ka väike trollimise moment juures,“ selgitas n-ö Kalevi värvides reklaami Rannarootsi turundusjuht Ivo Vinogradov ja lisas, et paraku ei saanud paljud naljast aru. Foto: Rannarootsi
Küsimusele, kas Rannarootsi on nüüd võtnud turunduses või kitsamalt sotsiaalmeedias täiesti uue suuna, vastas Ivo Vinogradov, et turundajad ei võistle sotsiaalmeedias tähelepanu pärast omavahel, vaid kogu sisuga - alustades uudistest ja lõpetades sõprade isikliku sisuga. Tähelepanu on tema sõnul esimene samm ja ilma selleta ei saa oma tootest rääkida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele