Mulgimaal alguse saanud ja tervisetoodete valmistamisele keskendunud pereettevõte on tänaseks kujunenud globaalseks roheinnovatsiooni liidriks. Ettevõtte turundusjuht Kristiina Kullo rääkis lähemalt, kuidas sai Chaga Healthist Shroomwell ning tõi välja ka tähelepanekud rebrändingust.
- Fotol vasakult: Good Bits Studio brändingu spetsialist Mo Almutava ja AD Karl Uibo, Shroomwelli turundusjuht Kristiina Kullo, PR agentuur Baltic ID Kaia Gil, Good Bits Studio tegevjuht Tiina Marandi ja sotsiaalmeediaspetsialist Mia Brit Ots Foto: Iti-Pätrik Järve
Shroomwelli turundusjuht Kristiina Kullo rääkis, et seened on intelligentsed, vaikuses toimetavad, enamasti meie silmade eest varjatud. Samas paiknevad need meie sees ja meie ümber, olles erakordne liik, kes on planeedil Maa enne meid ja tõenäoliselt on ka siin pärast meid. "Shroomwellis õpime koos teadlastega seentelt, teeme koostööd seentega ning loome meditsiiniseentel põhinevaid tooteid ja lahendusi keskkonna hüvanguks," sõnas ta ja nentis samas, et seened kitsendavad veel enam turunišši, aga samas annavad unikaalsuse ning nende roheinnovatsioon ja leebe jalajälg aitavad laiemas plaanis inimesi, elurikkust ning kliimat.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.